زمان بازگشت زلاتان معلوم نیست / ۴۰ میلیون یورو رقم پیشنهادی بایرن برای سانه / ستاره های بارسلونا تست دادند

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

به انگلیس بر نمی گردم حتی حاضرم در ژاپن مربیگری کنم

آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی که سابقه هدایت دو تیم انلگیسی چلسی و تاتنهام را دارد ولی از هر دو تیم اخراج شده و در حال حاضر هدایت باشگاه فرانسوی مارسی به عهده او است می‌گوید هرگز حاضر به بازگشت به انگلیس نیست و حتی مربی‌گری در لیگ ژاپن را به کار در انگلیس ترجیح می‌دهد. سرمربی مارسی که تیمش با پایان فصل جاری لیگ فرانسه در رتبه دوم قرار گرفته و به چمپیونزلیگ فصل آینده صعود کرده، در سال 2011 بعد از درخشش در پورتوی پرتغال به چلسی آمد و هدایت این تیم را عهده‌دار شد ولی 9 ماه بعد اخراج شد. او بلافاصله به تاتنهام رفت و با اینکه دو فصل در این تیم ماندگار شد اما در نهایت از تاتنهام هم اخراج شد تا به حضورش در فوتبال انگلیس خاتمه دهد. ویلاس بواس در این باره گفت:" قبلا هم گفته‌ام که حاضرم هر جایی کار کنم به جز لیگ برتر انگلیس. خودم دلم می‌خواهد به ژاپن بروم. دلم می‌خواهد فرهنگ ژاپنی و فوتبال ژاپن را کشف کنم". سرمربی مارسی در ادامه گفت:" البته در حال حاضر در مارسی شرایط خوبی دارم و به دنبال باشگاه‌های دیگر و گزینه‌های دیگر نیستم. دلم می‌خواهد با مارسی در لیگ قهرمانان بازی کنم".

زمان بازگشت ایبراهیموویچ نامشخص است

بی‌ساکر نوشت، اگر کریستیانو رونالدو دوشنبه به تورین بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ هنوز به میلان برنگشته و تاریخ رسمی برای بازگشتش هم اعلام نشده است. اکنون در میلان نسبت به این موضوع بی‌قراری دیده می‌شود. به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، مهاجم سوئدی تقریبا هر روز با استفانو پیالی (سرمربی میلان) در تماس است اما حتی سرمربی ایتالیایی هم نمی‌داند چه زمانی ستاره تیمش برخواهد گشت. این موضوع را باید یادآوری کرد که هر زمان ایبراهیموویچ برگردد باید در قرنطینه اجباری ۱۴ روز بماند. بر این اساس بازیکن سوئدی تمام تمرینات فردی را از دست می‌دهد و در آغاز تمرینات گروهی حضور نخواهد داشت. البته زلاتان خود را روی فرم نگه داشت است و در حال تمرین با تیم هاماربی سوئد است.

با اعلام آنجلا مرکل بوندسلیگا از ۲ خرداد شروع می شود

آنجلا مرکل صدر‌اعظم آلمان که همه نگاه‌ها در این کشور امروز به او دوخته شده بود تا تاریخ شروع دوباره لیگ فوتبال این کشور از زبان او اعلام شود اعلام کرد مسابقات این لیگ زودتر از تاریخ 2 خرداد از سر گرفته نخواهد شد. این در حالی است که در آلمان این امیدواری وجود داشت که با چراغ سبز دولت و صدراعظم، مسابقات بوندس‌لیگا از تاریخ 26 اردیبهشت از سر گرفته شود. مرکل امروز اعلام کرد پیش از آنکه مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا1 و بوندس‌لیگا2 در این کشور از سر گرفته شود تیمها باید یک قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارند و در نتیجه زودترین تاریخ ممکن برای از سر گیری بازی‌ها 2 خرداد یا 22 مه خواهد بود.

اولتیماتوم بارسا به اینتر

لائوتارو مارتینز در دومین فصل حضورش در اینتر، ستاره ای ارزشمند و بی جانشین نشان داده است. او در کنار روملو لوکاکو زوج خط حمله خطرناکی برای اینتر ساخته؛ با این حال گفته می شود که دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برود تا در کنار لیونل مسی به فوتبالش ادامه دهد. رسانه های بارسلونا هر روز اخبار و شایعات جدیدی در مورد لائوتاور منتشر می کنند و در جدیدترین شان روز گذشته ادعا شد که اینتر حاضر است لائوتارو را با 60 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن، به بارسا انتقال دهد. در همین رابطه امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که بارسلونا مهلتی ده روزه برای نهایی کردن مذاکرات با اینتر بر سر انتقال لائوتارو تعیین کرده است. آخرین پیشنهاد بارسا پرداخت 80 میلیون یورو به صورت اقساط به علاوه سمدو و جونیور فیرپو یا ژان کلر تودیبو بوده که گویا مورد قبول سران اینتر قرار نگرفته است. به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر به بارسلونا اعلام کرده است که یا پرداخت 111 میلیون یورو بند فسخ لائوتارو یا اینکه او در اینتر خواهد ماند. لائوتارو در 31 بازی فصل توانسته 16 گل بزند و 4 پاس گل نیز داده است. او در برنامه های جاه طلبانه اینتر یک مهره کلیدی است و نراتزوری قصد ندارد به راحتی او را از دست بدهد.

ستاره های بارسلونا تست دادند

پس از تقریبا دو ماه تعطیلی تمرینات بارسلونا، از روز گذشته درهای کمپ خوان گامپر باز شد و بازرس لالیگا ضمن بازدید از این کمپ، مجوز از سرگیری تمرینات بارسا را صادر کرد. روز گذشته باشگاه کاتالان اعلام کرد که امروز از بازیکنانش تست کرونا خواهد گرفت و به همین منظور تمام بازیکنان به غیر از عثمان دمبله ی مصدوم، در بازه زمانی 6 صبح تا 9 تحت اختیار تیم پزشکی گرفتند. ابتدا ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی یونگ، کلمنت لنگله و سرجی روبرتو بودند که تست دادند و سپس دیگر بازیکنان به آنها ملحق شدند. لیونل مسی و لوئیس سوارز هرچند با ماشین های جداگانه ولی همزمان به کمپ رسیدند. قرار است تا 48 ساعت آینده نتایج مشخص شوند و بازیکنانی که تست شان منفی شده، با دستور کادر فنی تمرینات را شروع خواهند کرد. در مورد زمان شروع تمرینات، کیکه ستین(سرمربی) تصمیم گیرنده خواهد بود و گفته می شود که از دوشنبه هفته بعد، تمرینات آغاز خواهد شد. از فردا نیز بازیکنان می توانند به صورت انفرادی تمرینات خود را در کمپ شروع کنند و برای این منظور، باشگاه زمین های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد تا فاصله گذاری نیز به دقت رعایت شود.

خارجی های یوتایتد باید ظرف ۱ هفته برگردند

روزنامه تایمز گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد به همه ستاره‌های خود که در حال حاضر در خارج از انگلیس به سر می‌برند اعلام کرده که باید ظرف هفت روز آینده به کشور بازگشته و در انگلستان حاضر باشند. این در حالی است که هنوز تاریخ دقیقی برای زمان از سر گرفتن تمرینها اعلام نشده است. عده‌ای از ستاره‌‌های خارجی منچستریونایتد در ماه اسفند و پس از اعلام قرنطینه در انگلیس و تعلیق لیگ برتر به کشورهایشان برگشتند تا این دوره را در کنار خانواده‌هایشان سپری کنند. با اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای از سر گیری تمرینها اعلام نشده ولی تایمز می‌گوید یونایتد از این دسته از بازیکنانش از جمله فرد، ویکتور لیندلوف و سرخیو رومرو خواسته که ظرف هفت روز به انگلیس برگردند. برونو فرناندس، ستاره پرتغالی جدید یونایتد هم در زمان اپیدمی کرونا انگلیس را ترک کرده بود ولی گفته می‌شود او پیش از این به این کشور بازگشته. فرد در حال حاضر در کشورش برزیل به سر می‌برد، لیندلوف در سوئد کنار خانواده‌اش است و سرخیو رومرو هم در وطن خود آرژانتین مشغول پشت سر گذاشتن روزهای سخت کرونایی است.

۴۰ میلیون یورو رقم پیشنهادی بایرن برای خرید سانه

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ با منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی این تیم به توافق رسیده و قرار است سانه با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی آلیانز آرنا شود. مدت این قرارداد پنج ساله خواهد بود. لروی سانه از مدتها پیش از گزینه‌های مهم بایرن به حساب می‌آمد. باواریایی‌ها تابستان گذشته اشتیاق زیادی برای جذب او داشتند ولی در آستانه این انتقال مصدومیت بسیار جدی او در کامیونتی‌شیلد باعث شد بایرن از خیر این انتقال بگذرد. سانه از بعد از آن مصدومیت که به پاره شدن رباط صلیبی‌اش منجر شد دیگر برای سیتی بازی نکرده و حالا هم که رقابتهای فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا تعطیل است. بایرن مونیخ امیدوار است امسال تابستان به دلیل تاثیر بحران کرونا بر بازار نقل و انتقالات بتواند سانه را به بهایی به مراتب کمتر از 100 میلیون یورویی که سال گذشته پیشنهاد داده بود بدست بیاورد. بیلد می‌گوید بایرن در مذاکرات خود با سانه به توافق رسیده و قصد دارد مبلغ 40 میلیون یورو به سیتی پیشنهاد دهد. به گزارش بیلد، مدیران بایرن اطمینان دارند که این پیشنهادشان با موافقت سیتیزن‌ها روبرو خواهد شد. مبلغ 40 میلیون یورویی پیشنهادی بایرن 12 میلیون یورو کمتر از مبلغی است که سیتی در سال 2016 برای خرید لروی سانه از شالکه پرداخت کرده بود. خوش‌بینی بایرن از این بابت است که سانه وارد آخرین سال قرارداد خود با سیتی می‌شود و در نتیجه این باشگاه حاضر خواهد شد در مورد او با سخت‌گیری کمتری رفتار کند.

کمک اعضای تیم ملی انگلیس برای شکست کرونا

اعضای تیم ملی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند رقم قابل توجهی را که از بازی‌های ملی به دست آورده‌اند، به منظور کمک به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا به مراکز درمان و بهداشت انگلیس اهدا می‌کنند. اکانت رسمی توییتر تیم ملی انگلیس در این راستا نوشت: در پی مذاکرات مثبت با اتحادیه فوتبال انگلیس، نفرات تیم مردان انگلیس رقم قابل توجهی را به سازمان‌های خیریه اهدا می‌کنند. این پول از مسابقات بین المللی کسب شده است. از سپتامبر 2018، مبالغ دریافت شده به منظور کمک به خیریه کنار گذاشته شده بود. بازیکنان تیم ملی انگلیس نیز این متن را در صفحات اجتماعی خود منتشر کردند.

کد خبر: 1068449

وب گردی

وب گردی