دفترچه ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی منتشر شد

دفترچه ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت 24 سه‌شنبه ۲۳ این ماه ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

طبق اعلام این سازمان، علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

همچنین پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکوربدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

تمامی متقاضیان اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر: 1068463

وب گردی

وب گردی