بیش از ۸ هزار دانشجو به پویش ملی مبارزه با کرونا پیوستند

هشت هزار و ۴۱۶ دانشجو از دانشگاه‌های سراسری، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی به پویش ملی و دانشجویی شکست کرونا پیوستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، یکی از پویش‌هایی که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در زمینه مقابله با کرونا راه اندازی شده بود، پویش ملی و دانشجویی با نام «زندگی دست یاریگر توست» بود که هدف آن کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا بود.

با توجه به فراخوان «پویش دانشجویی مقابله با کرونا»، سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب برای مشارکت در این پویش ملی راه‌اندازی شد و در حال حاضر براساس آخرین آمار این سایت ۸ هزار و ۴۱۶ دانشجو فرم عضویت این پویش را پرکرده اند که ۵۰۳۰ نفر از دانشجویان وزارت بهداشت، ۲۴۷۱ از دانشجویان وزارت علوم و ۹۱۵ نفر نیز از دانشگاه آزاد اسلامی در این پویش شرکت کردند.

دانشجویان متقاضی میزان علاقمندی خود را که در حوزه‌هایی که در فرم ها آمده اعلام کرده و براساس اطلاعاتی که دانشجویان داده اند اطلاعات آنها احصا می‌شود و از طریق معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به ستاد مقابله با کرونا استان محل سکونت دانشجویان ابلاغ می‌شود آنها نیز تا جایی که لازم باشد از آنها استفاده می‌کنند.

یک پویش دیگر هم که توسط وزارت علوم راه اندازی شده بود پویش «همه دانشگاهیان و همه مردم» بود که از دانشگاهیان و مردم خواسته شد در این پویش مشارکت کنند.

با توجه به اینکه مهمترین حربه برای مقابله با کرونا جلوگیری از حضور در مجامع و خیابان است در این پویش از هر عضو دانشگاه درخواست شده بود که ۱۰ نفر از نزدیکان خود را از طریق فضای مجازی به پویش در خانه بمانیم دعوت کرده و خود مراقبتی و دیگر مراقبتی داشته و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است، دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در پویش ملی «زندگی دست یاریگر توست» می‌توانند به سامانه ثبت نام به آدرس http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068522

وب گردی

وب گردی