جزئیات انتخابات نمایندگان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد/ اعلام کاندیداتوری 190 نماینده

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات واحدهای استانی و سایر واحد‌هایی که طبق مقررات امکان شرکت در این انتخابات را کسب کرده‌اند، امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی اظهار کرد: انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات واحد های استانی و سایر واحد‌هایی که طبق مقررات امکان شرکت در این انتخابات را کسب کرده‌اند، امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مطابق تقویم اعلامی و طبق ماده ۸ و ۹ آیین‌نامه، مراحل ثبت نام مدیران و نامزدها در سامانه جامع نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با موفقیت طی شده و با کمک معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها در سراسر کشور، فهرست 190 نفر از داوطلبانی که طبق قانون اجازه کاندیداتوری را داشتند مشخص و اعلام شد.

نصیری ادامه داد: از تمامی برادران و خواهران تقاضا دارم با توجه به این که انتخابات متناسب با فضای حاصل از بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود، رای خود را در ساعات اولیه به وسیله کد رهگیری که در اختیارشان قرار می گیرد به صندوق الکترونیک الحاق کنند که در ساعات پایانی با مشکل اینترنت مواجه نشوند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: نتیجه اولیه انتخابات روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت اعلام می‌شود و در صورت اعتراض، نامزدها می‌توانند از طریق سامانه به همراه مستندات نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام کنند و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

نصیری در پایان ضمن تشکر و آرزوی توفیق و سربلندی دانشجویان، تاریخ اعلام نتایج نهایی این انتخابات را ۲۹ اردیبهشت اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068540

وب گردی

وب گردی