مسئول بسیج کارمندی دانشگاه آزاداسلامی واحدنجف آباد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، رئیس و هیات رئیسه واحد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم گفت: بسیج در واری پوسته ظاهری حقیقت اصیلی دارد که همان تفکر ناب بسیج و روحیه بسیجی است و این روحیه می تواند حرکت های بزرگ و اثربخشی را در جامعه متجلی سازد. همه ما باید خود را متصف به صفات بسیجی کنیم که همان صفات انسانی همانند ایثار، ازخودگذشتی، اخلاص و شجاعت است.

امیررضا نقش با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج در صفوف مبارزه با ویروس کرونا گفت: امروز بسیج یک ظرفیت عظیمی است در تمامی اقشار و در هر جای کشور که گره و مشکلی به وجود بیاید قطعاً بسیج به میدان خواهد آمد و صحنه های بسیار زیبایی را از خود برجای خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بسیجی باشیم و بسیجی بمانیم و حقیقت بسیج را در خود متجلی کنیم.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با اشاره به شرایط حساس کشور در مقطع کنونی گفت: با وجود مشکلات در کشور، در مقایسه با کشورهای مدعی توسعه و تمدن در جهان، وضعیت کشور در مدیریت شاخص ها و مقوله های امنیت پایدار بسیار عالی است و این مهم مدیون تفکر بسیجی حاکم بر جامعه است.

حجت‌اله صفرپور افزود: بسیج می‌تواند در تمام مقوله هایی که بحث حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح باشد با پر کردن خلاءها و چالش های مترتب نظام، به خوبی بدرخشد.

وی با اشاره به فعالیت سه حوزه بسیج دانشجویی، کارمندی و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: بسیج می‌تواند در تحقق سند چشم‌انداز انقلاب اسلامی موثر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج در مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان افزود: نگاه ما به بسیج باید یک نگاه ویژه باشد چرا که بزرگترین سرمایه اجتماعی، بازوی قدرتمند نظام و یکی از مولفه‌های نگهدارنده نظام جمهوری اسلامی دربحران ها و حوادث، مجموعه بسیج است.

در این مراسم از تلاش‌های ناصر یزدانی در این مسئولیت تقدیر شد و محمود ستاری به‌ عنوان مسئول بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد معارفه شد.

کد خبر: 1068619

وب گردی

وب گردی