تقدیر دکتر طهرانچی از خدمات کانون‌های هلال احمر دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از مجاهدت‌های اعضای کانون‌های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از مجاهدت‌های اعضای کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی که در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و سایر عرصه های امدادرسانی و خدمات بشر دوستانه در کنار سایر دانشجویان بسیجی و جهادی، زحمات زیادی متقبل شده اند، تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

با حمد و سپاس به درگاه الهی و با درود و صلوات بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، در تقارن با میلاد سراسر نور و رحمت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، این اسوه ایثار و کرامت و هفته تجلیل از خدمات خادمان هلال احمر، فرصتی مغتنم پیش آمد تا از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر فرزندانم در کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی که در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و سایر عرصه های امدادرسانی و خدمات بشر دوستانه در کنار سایر دانشجویان بسیجی و جهادی، زحمات زیادی متقبل شده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

جمعیت هلال احمر با الهام از تعالیم و دستورات دین مبین اسلام با هدف بازآفرینی روحیه اعتماد به نفس، امید و آرامش بخشیدن به جان های خسته از حوادث طبیعی فارغ از مرزبندی های رایج تأسیس شده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان عضو هلال احمر تأکید فرمودند باید آمادگی همیشگی و حضور دائمی واقعی مؤثر و کارگشا در همه جهات آن حفظ شود.

ظرفیت های فراوان آموزشی، معنوی و مادی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه ظرفیت حضور صدها هزار نفر از جوانان فرهیخته فرصت ارزشمندی است که معاونت فرهنگی و دانشجویی بستر لازم را برای رشد آگاهی، مهارت های علمی توانمندسازی و معرفت افزایی دانشجویان به ویژه پیشی جستن آنان در کار نیک، احساس مسئولیت و خدمت رسانی مجاهدانه و مؤمنانه فراهم سازد.

هر چند انتشار ویروس کرونا موجب از دست رفتن بسیاری از فرصت ها و ایجاد مشکلات فراوان برای جامعه و دانشگاه شده است، اما مشاهده حضور بهنگام و موفق دانشجویان محترم عضو کانون های دانشجویی هلال احمر و عرضه خدمات درخشان در امدادرسانی، مهرورزی و همدلی با مردم شریف ایران اسلامی موجب مسرت و نمونه‌ای از کار مجاهدانه و خداپسندانه است.

امید دارم در سایه هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و آموزه های انسان ساز دین مبین اسلام، همیشه سربلند و موفق باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068667

وب گردی

وب گردی