راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد قم

طرح پیشنهادی اداره برنامه ریزی وامور اقتصادی دانش بنیان واحد قم مبنی بر راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم بررسی و تجزیه و تحلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان واحد قم به ریاست سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم، طرح پیشنهادی اداره برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان مبنی بر راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم بررسی و تحلیل شد.

پیش بینی درآمد 30 میلیارد ریالی در نخستین سال تاسیس مرکز فوق تخصصی ریه

رئیس اداره برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد قم در سخنانی با اشاره به ویژگی های طرح راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم از پیش بینی درآمد 30 میلیارد ریالی در نخستین سال تاسیس مرکز خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود در نخستین سال راه اندازی مرکز بتواند 30 میلیارد ریال درآمد داشته باشد.

علیرضا کهن با اشاره به اینکه برای دریافت مجوز های مرکز فوق تخصصی ریه با شرکت های دانش بنیان استان همکاری خواهیم داشت بیان کرد: در مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم خدمات درمانی و داروخانه ای در نظر گرفته شده است در ماه 250 نفر می توانند از خدمات آموزشی این مرکز بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم می تواند روزانه به بیش از 200 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه کند گفت: خدمات پاراکلینیکی در بخش های چشم ،پوست،قلب و خون و ...در مرکز فوق تخصصی ریه ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مرکز فوق تخصصی ریه بدون شک درآمد زا خواهد بود گفت: مرکز فوق تخصصی ریه بی شک درآمد زا خواهد بود اما نحوه راه اندازی آن مهم است زیرا در ایجاد و راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه فقط سرمایه مهم نیست تخصص نیز مهم است لذا با مشارکت متخصصین به اهداف آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم رسید.

رضا غلامی جمکرانی بر مشارکت متخصصین در اجرای این طرح تاکید کردو گفت: با مشارکت می توان انگیزه لازم رابرای همکاری موثر متخصصین استان با دانشگاه آزاد اسلامی قم ایجاد کرد لذا مرکز فوق تخصصی ریه به اهداف خود نمی رسد مگر اینکه متخصصین در آن سهیم باشند.

راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه می تواند برای دانشگاه ومردم منافع لازم را به دنبال داشته باشد

عامل خزانه داری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه راه اندازی پروژه های کلینیکی می تواند به دانشگاه کمک کند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم یک برند محسوب می شود لذا راه اندازی مرکز فوق تخصصی ریه می تواند برای دانشگاه ومردم منافع لازم را به دنبال داشته باشد.

محسن میر تاکید کرد: توان حرفه ای دانشگاه در اجرای این پروژه مهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در سخنانی ایجاد مرکز فوق تخصصی ریه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم دراستان ضرورت دانست و بیان کرد: باتوجه سبقه طولانی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم،ایجاد مرکز فوق تخصصی ریه با می تواند در فرآیند آموزشی و پژوهشی و درآمدی دانشگاه موثر باشد.

همکاری متخصصین نباید قدرت مدیریتی دانشگاه را سلب کند

سیف اله فضل الهی با تاکید بر اینکه باید برای اداره مرکز فوق تخصصی ریه از ظرفیت های دانشگاه آزاداسلامی استفاده شودافزود: در ایجاد مرکز فوق تخصصی ریه دانشگاه آزاد اسلامی قم باید از متخصصین حوزه درمان استان قم نیز استفاده شود اما این همکاری نباید قدرت مدیریتی را از دانشگاه سلب نماید،لذا تصمیم گیری های متخصصین باید محدود باشد تا تصمیم گیری های دانشگاه را تحت الشعاع قرار ندهد.

کد خبر: 1068692

وب گردی

وب گردی