امضا تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه قوه قضائیه و مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی

پژوهشگاه قوه قضائیه و مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به منظور مبارزه علمی و کارآمد با فساد اقتصادی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، امروز (شنبه) 20 اردیبهشت ماه جاری با حضور دکتر سید حجت‌اله علم‌الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه و دکتر اسدالله مسعودی‌مقام رئیس مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی امضا شد.

همکاری سازمان‌یافته و توسعه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی در راستای مبارزه علمی و کارآمد با پدیده فساد اقتصادی و انجام بهینه وظایف قوه قضائیه و انجام بهینه وظیاف قوه قضائیه در قبال مسائل اقتصادی جامعه، تحقق مأموریت‌های خاص مجتمع تخصصی ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی از جمله پیشگیری از وقوع مفاسد و جرایم اقتصادی، تدوین سیاست کیفری مناسب و بازدارنده، مبارزه و مقابله قاطع با مجاری فساد، همکاری با نهادهای ذی‌ربط برای اصلاح ساختارهای فسادزا و تحقق شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی و اتخاذ سیاست کیفری متناسب و برخوردار از سرعت، دقت و بازدارندگی در رسیدگی به جرایم اقتصادی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

در این جلسه، دکتر رسول قهرمانی نماینده دادستان در برخی پرونده‌های اقتصادی، دکتر نیکونهاد معاون پژوهشی پژوهشگاه قوه قضائیه و دکتر شاطری‌پور رئیس پژوهشکده حقوق جزا و جرم‌شناسی پژوهشگاه قوه قضائیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068796

وب گردی

وب گردی