جزئیات برگزاری جشنواره مجازی بازی‌های محلی در مدارس سما

رئیس اداره تربیت بدنی مدارس سما جزئیات برگزاری اولین جشنواره ورزشی مجازی بازی‌های بومی و محلی تحت عنوان «هرخانواده سمایی یک بازی» را تشریح کرد.

حسین مرادی رئیس اداره تربیت بدنی مدارس سما در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات برگزاری اولین جشنواره ورزشی مجازی بازی‌های بومی و محلی در مدارس سما گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشور و تعطیلی مدارس، تعامل میان اعضای خانواده بیش از پیش احساس می‌شود؛ همچنین اعضای خانواده می‌توانند وقت بیشتری را با یک دیگر صرف کنند.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد در اداره تربیت بدنی مدارس سما، به این نتیجه رسیدیم که جشنواره‌ای با محوریت بازی‌های بومی و محلی برگزار کنیم که هر دانش آموز سمایی به همراه خانواده خود، بازی‌های سنتی محل زندگی خود را انجام دهند و آن را به صورت کلیپ برای ما ارسال کنند.

مرادی ادامه داد: این موضوع علاوه بر کاهش فشار روحی خانواده‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، باعث دیده شدن آن‌ها به وسیله انجام فعالیت‌های مثبت مانند بازی‌های محلی خواهد شد.

رئیس اداره تربیت بدنی مدارس سما درباره روش‌های ارسال کلیپ‌ گفت: روش ارسال کلیپ به این شکل است که دانش آموزان با ایجاد یک حساب کاربری در سایت آپارات به اسم خودشان، نسبت به آپلود و انتشار فیلم ساخته شده اقدام می‌کنند. انتشار این فیلم‌ها در سایت آپارات باعث بازنشر بیشتر و دیده شدن دانش آموزان خواهد شد.

وی با اشاره شرایط شرکت در این جشنواره تصریح کرد: ارسال متن قوانین بازی‌ها به صورت پی دی اف، ایجاد حساب کاربری رسمی به اسم خود دانش آموزان در سایت آپارات و ارسال لینک کلیپ‌های ساخته شده به آدرس ایمیل sch-f@sazman-sama.org از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در این جشنواره به 10 اثر برتر، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. زمان ارسال تا پایان اردیبهشت ماه و و زمان اعلام نتایج جشنواره، 20 خردادماه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068801

وب گردی

وب گردی