آخرین آمار از ابتلا به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه

مقامات ترکیه، فرانسه و ایتالیا کماکان از مبتلایان جدید و تداوم مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا خبر می دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ترکیه ، ایتالیا و فرانسه از کشورهای درگیر با کرونا یکشنبه شب به آمارهای جدید مبتلایان به این ویروس اشاره کردند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وزارت بهداشت ترکیه از شناسایی 1542 تن دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته خبر داد. اینک شمار کلی مبتلایان به کرونا در ترکیه به 138657 نفر رسیده است. در ترکیه تاکنون 3786 تن بابت کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ایتالیا از کشورهای به شدت درگیر با کرونا نیز از مرگ 165 تن دیگر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد. با احتساب این آمار، شمار فوت ناشی از ویروس کرونا درایتالیا به 30560 تن رسید. در ایتالیا که در جدول جهانی کرونا در جایگاه چهارم قرار دارد تاکنون 219070 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

مقامات فرانسه نیز از مرگ 70 تن دیگر به دلیل ابتلا به کرونا خبر دادند که پایین‌ترین آمار مرگ و میر در هفته‌های اخیر است. در فرانسه تاکنون 26610 تن به دلیل کرونا جان باخته اند.

در برزیل نیز اخباری از ابتلاهای جدید به کرونا منتشر شده است. وزارت بهداشت برزیل امروز یکشنبه در جدیدترین اطلاع رسانی خود اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۰ مورد جدید فوت بیماران مبتلا به کرونا ثبت شده است. (جزئیات بیشتر)

این وزارتخانه همچنین از ابتلای ۱۰۷۰۱ برزیلی دیگر به کرونا خبر داده است تا مجموع کل مبتلایان به ۱۵۵۹۳۹ نفر افزایش یابد.

به نوشته وبگاه مرجع «ورلد و میترز»، آمریکا با 1352320 مبتلا و 80320 مورد فوتی در صدر جدول جهانی کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068866

وب گردی

وب گردی