بررسی آنلاین نیازهای فناورانه صنعت خودرو با حضور دانش‌بنیان‌ها

با برگزاری همایش آنلاین با حضور نمایندگان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و کارشناسان مدعو، به نیازهای فناورانه صنعت خودرو پاسخ داده می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و ایران خودرو با هدف حمایت از شتاب دهنده‌ها و مراکز نوآوری درحوزه خودرو، ده‌ها شرکت بزرگ در حوزه‌های مختلف مانند رنگ، مواد شیمیایی، قطعه‌سازی و الکترونیک صنایع خودروسازی نیازهای فناورانه خود را با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان مرتفع کردند.

بر این اساس در حال حاضر زمینه کاری بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های الکترونیک، قطعات و قالب‌سازی و رنگ و مواد شیمیایی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به صنعت خودروسازی مرتبط شده است.

در این راستا از سوی مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همایش آنلاین با هدف معرفی نیازهای فناورانه در حوزه رنگ و مواد شیمیایی، مهندسی مواد، ماشین‌آلات و تجهیزات، قطعه‌سازی و تولید قطعات خودرو در روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این وبینار آنلاین مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان فناور این حوزه می‌توانند سوالات فنی و مشکلات خود را با مشاوران در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068924

وب گردی

وب گردی