کشف ۱۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۱۴۹ هزار و ۸۶۷ قلم لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب شهر تهران به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ ابراهیم قلی زاده گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دریافت خبری مبنی بر جمع آوری و دپو مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب شهر تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک انباری با همکاری ۲ تن از همدستانش مقادیر زیادی کالای قاچاق در انباری در حاشیه تهران دپو کرده است،گفت: با شناسایی هویت مالک انبار و همدستانش و هماهنگی با مرجع قضائی کارآگاهان روز گذشته به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند مالک انباری و همدستانش را دستگیر کنند.

از انبار ۲۱ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰ دستگاه یخچال، ۵ دستگاه آب سردکن، ۱۶ هزار و ۷۴۰ عدد بلور شیشه‌ای، ۱۳۳ هزار و ۶۵ عدد انواع لوازم آشپزخانه خارجی فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد

سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار ۲۱ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰ دستگاه یخچال، ۵ دستگاه آب سردکن، ۱۶ هزار و ۷۴۰ عدد بلور شیشه‌ای، ۱۳۳ هزار و ۶۵ عدد انواع لوازم آشپزخانه خارجی همگی فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: کالای قاچاق کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: هرگونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068957

وب گردی

وب گردی