سراسقف مسیحیان ارتدوکس قدس: عادی سازی روابط با تل‌آویو جنایت است

سراسقف کلیسای ارتدوکس روم در قدس اشغالی در ارتباط با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این اقدام را جنایتی خواند که تل‌آویو را به ادامه تروریسمش علیه ملت فلسطین تشویق می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «عطا الله حنا» سراسقف کلیسای ارتدکس روم در قدس اشغالی، امروز (دوشنبه)، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «جنایت» خواند.

سراسقف کلیسای ارتدکس روم در این ارتباط گفت که وظیفه همه کشورهاست که تمام اشکال پدیده عادی‌سازی را رد کنند. وی ادامه داد که، زیرا تل‌آویو از این اقدام برای سرکوب، ظلم و اقدامات نژادپرستانه خود علیه ملت فلسطین بهره می‌گیرد.

عطاالله حنا از تمام کشور‌های عربی خواست که موضع‌گیری روشنی در رد تمام اشکال عادی‌سازی اتخاذ کنند و همچنین تأکید کرد، علی‌رغم اوضاع سُست کشور‌های عربی، مسئله فلسطین، مسئله اول این کشور‌ها بوده و خواهد ماند.

حنا در ادامه همچنین تأکید کرد که فلسطین در قلب تمام عرب‌های آزاده، مسیحیان و مسلمانانی که به برپایی عدالت، آزادی و کرامت انسانی ایمان دارند، قرار دارد.

وی افزود که در این جهان ملت‌هایی با دین و نژاد‌های مختلفی وجود دارند که در مسئله فلسطین جانب عدالت را می‌گیرند.

سراسقف کلیسای ارتدوکس روم در قدس اشغالی با تشبیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به تیری که به سوی گردن ملت فلسطین بویژه اهالی قدس نشانه گرفته شده خواستار پایان دادن به این اقدام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068979

وب گردی

وب گردی