پیرلو: تونالی بازیکن کامل‌تری نسبت به من است

اسطوره فوتبال ایتالیا از هافبک جوان تیم فوتبال برشا تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ساندور تونالی هافبک جوان تیم فوتبال برشا که بسیاری او را با آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند، با بازی‌های درخشانش در برشا نظر باشگاه‌هایی همچون اینتر، یوونتوس، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را به خود جلب کرده است. این هافبک 20 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2021 تحت‌قرارداد این باشگاه ایتالیایی است، در فصل جاری در 34 بازی برای برشا به میدان رفته و آمار 3 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

آندره‌آ پیرلو که خود پیش از اعلام بازنشستگی‌اش دوران درخشانی را در فوتبال ایتالیا داشت و به او القابی همچون موتزارت فوتبال، معمار و پرفسور را داده بودند، در گفت‌وگوی اینستاگرامی با نیکولو دِ دویتیسی، مجری تلویزیونی ایتالیایی گفت: گفته می‌شود تونالی ممکن است وارث من باشد اما من چیزهای مشترکی را بین خودمان نمی‌بینم.

وی افزود: ساندرو بازیکنی متفاوت از من است. او بازیکن کامل‌تری در فاز دفاعی و بازیسازی است. تونالی ترکیبی از ویژگی‌های من و دیگر بازیکنان را دارد. او آینده‌دارترین بازیکن از بین هافبک‌های حال حاضر ایتالیاست. ساندرو قطعاً بازیکن بزرگی خواهد شد.

هافبک پیشین تیم‌های میلان و یوونتوس درباره از سرگیری بازی‌های سری A ایتالیا نیز اظهار داشت: سلامتی باید در اولویت باشد، سپس می‌توان لیگ را در شکل بهتری به پایان برد، البته انتخاب آسانی نخواهد بود اما امیدواریم این اتفاق بیفتد. فوتبال باعث اشتغال افرادی زیادی می‌شود، از این‌رو باید حداکثر ایمنی تضمین شود. اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، دوباره همه چیز بلوکه خواهد شد.

تاکنون بیش از 286 هزار نفر در سراسر جهان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این بین سهم ایتالیا بیش از 30 هزار جان‌باخته بوده است.

کد خبر: 1069075

وب گردی

وب گردی