حمایت از فعالیت‌های جهادی؛ مطالبه دانشجویان از وزارت علوم

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: گروه‌های جهادی همواره بخشی از توان خود را صرف مسائل مالی می‌کنند، اگر وزارت علوم از دانشجویان جهادگر حمایت کند قطعا سطح کیفی فعالیت آنها بهبود پیدا خواهد کرد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دیدار رمضانی هرساله مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: رهبر انقلاب با درایت خاص خود همواره به فعالیت و حضور دانشجویان و جوانان در میدان مطالبه تاکید دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه رمضان تریبون برای صحبت داشتید چه مطالبه‌ای را مطرح می‌کردید، گفت: بهبود حوزه اقتصاد و مشکلاتی ناشی از آن مانند معیشت، بیکاری و ازدواج اولویت جریان دانشجویی و در واقع مردم است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با اشاره عملکرد ضعیف دولت دوازدهم بیان کرد: در حال حاضر بیشتر مشکلات معیشتی مردم به دلیل بی‌تدبیری دولت در سیاست‌گذاری‌های نادرست و چشم امید به غرب، آمریکا و مذاکره است.

وی درباره فعالیت‌های جهادی توسط دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان همواره در بلایای طبیعی و مشکلات مختلف در قالب گروه‌های جهادی کمک حال مردم و مسئولان بودند. دانشجویان در حالی فعالیت‌های داوطلبانه را انجام می‌دهند که هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان و روسای دانشگاهی ندارند.

به گفته محمدی؛ ساز و کار حمایت مالی و معنوی از گروه‌های جهادی باید در نظام دانشگاهی طراحی شود. دانشجویان جهادی همواره بخش اعظم توان خود را معطوف به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مسائل مالی می‌کنند که اگر تامین بودجه از سوی مسئولان وزارت علوم انجام شود قطعا سطح کیفی فعالیت‌های جهادی افزایش خواهد یافت.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: جریان دانشجویی از ابتدای انقلاب تا به حال تلاش کرده در کنار مردم باشد، مشکلات و معضلات را شناسایی و در راستای حل آنها گام بردارد یا از مسئولان مطالبه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069086

وب گردی

وب گردی