نیروهای مسلح در مقابل جبهه دشمنان مقتدرانه ایستاده‌اند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: امروز نیروهای مسلح، مبتنی بر آموزه‌های اسلام و قرآن کریم، در مقابل جبهه دشمنان مقتدرانه و در کنار مردم فداکارانه ایستاده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر شعبانیان در نخستین مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف افسران جدیدالورود وزارت دفاع با تبریک و آرزوی موفقیت برای افسران جوان وزارت دفاع در سخنانی حفظ امنیت را مسئولیت مقدس و حساس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برشمرد و با اشاره به نقش جوانان در تداوم این امنیت، گفت: امروز جوانان با دریافت نشان افسری، قدم در مسیر نورانی و مقدس حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی نهادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز اسلامی، افزود: جوانانی از دل این پادگان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح قدم به عرصه جهاد و ایثار و شهادت گذاشتند که همچون صیادها، سلیمانی‌ها و حججیها منشأ خیر فراوانی برای نظام اسلامی شدند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع اظهار داشت: امروز به همت جوانان تربیت یافته مکتب اسلام ناب محمدی (ص) راه شهدا که راه مجاهدت پرافتخار در راه آرمان‌های اسلام و قرآن و حفاظت از میهن عزیز ایران است، همچنان ادامه دارد.

امیر شعبانیان با اشاره به اهمیت موضوع امنیت برای هر جامعه و وظیفه مهم نیروهای مسلح برای تأمین امنیت، گفت: اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد، امکان فعالیت‌های اقتصادی، علمی، تحقیقاتی و کارهای فکری و فرهنگی وجود نخواهد داشت، بنابراین حفظ و تولید امنیت ملی یک امر خطیر، راهبردی وبا ارزش است که باید قدر آن به خوبی دانسته شود.

وی خطاب به جوانان، گفت: نیروهای مسلّح مقتدر و شجاع ایران اسلامی مایه افتخار و فخر نظام اسلامی هستند و اینک شما نیز با ورود به این لباس مقدس و عرصه پر خطر، مفتخر به سربازی حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل شدید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اقتدار امروز جمهوری اسلامی علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های نظم استکبار، گفت: نیروهای مسلح در یک دوران دشوارِ امتحانِ سخت توانستند آنچنان در راه آرمان‌های والای اسلام فداکاری و جانفشانی کرده و صلابتی از خود به منصّه ظهور و بُروز رسانند که بی شک تاریخ این سرزمین نمونه‌ی آن را به خاطر ندارد.

امیر شعبانیان تصریح کرد: ملّت ایران و کشور عزیزمان در سایه‌ی حصار مستحکم نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، بسیج، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی احساس امنیّت می‌کند چرا که نظام اسلامی ساختِ درونی قدرت را به عنوان مؤلفه ی اصلی اقتدار محقق و به منصه ظهور رسانده است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل جوانان مؤمن و پر انگیزه نیروهای مسلح برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه‌های اسلام و قرآن کریم، در مقابل جبهه دشمنان مقتدرانه و در کنار مردم فداکارانه ایستاده است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع به نقل از فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، «حفظ امید به آینده» و «اطمینان به تحقق وعده‌های الهی» را دو عامل مهم برای مقابله با توطئه‌ها دانست و تاکید کرد: امروز به لطف خداوند و به کوری چشم دشمنان، جوانان کشور سرشار از امید هستند و تحقق وعده‌های الهی را که شاید تصور آنها در گذشته دشوار بود، اکنون در مقابل چشمان خود می‌بینیم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای جوانان و افسران جدیدالورود وزارت دفاع، گفت: حضور این جوانان در بدنه صنعت دفاعی به منزله خونی تازه در رگ‌های سازمان‌های وزارت دفاع خواهد بود و ان شأ الله با حضور این جوانان با انگیزه، مؤمن و پا در رکاب مسیر پرافتخار اقتدار آفرینی با صلابت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

کد خبر: 1069155

وب گردی

وب گردی