مدیران حراست چابک سازی را در دستور کار خود قرار دهند

جلسه ویدئو کنفرانس رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی روند امور حراست برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه ویدئو کنفرانس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان مرکز و مدیران کل حراست استان ها به منظور بررسی روند امور حراست برگزار شد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و تاکید بر استفاده از مناجات شبانه شب های قدر، معاونین و مدیران کل حراست استان های دانشگاه آزاد اسلامی را به استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه، برقراری ارتباط موثر با مقامات و رده های اجرایی کشوری و دانشگاهی توصیه کرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تلاش تمام معاونت ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه چابک سازی، معاونین مرکز حراست و مدیران کل حراست استان ها باید در این زمینه فعال شده و طرح های خود را اعلام کنند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: با تاکید دکتر طهرانچی چابک سازی در راستای طرح ها و تصمیمات موثر و به موقع و اجرای آن به صورت سریعتر و حذف بروکراسی زاید، کاراتر است از این رو مجموعه دانشگاه موظف شده اند در این زمینه تلاش کنند.

در ادامه جلسه معاونان مرکز حراست توضیحاتی درباره وظایف محوله و برنامه های آتی خود ارائه دادند و همچنین مواردی را به جهت یادآوری به مدیران کل استانی و واحدها بیان کردند.

همچنین مدیران کل استانی گزارش اقدامات انجام شده در سطح استان خود را به صورت ویدئو کنفرانس ارائه و به تبادل نظر پیرامون مباحث تخصصی و ماموریتی پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069176

وب گردی

وب گردی