روانخواه: دیگران شرط‌بندی می‌کنند، من جریمه و محروم شوم؟

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: من یک سال پیش در مورد ناهنجاری و اتفاقات زشت در فوتبال صحبت کردم و چرا به خاطر این موضوع باید جریمه نقدی شوم؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، امید روانخواه در خصوص حکم کمیته اخلاق و محرومیتش از فعالیت‌های فوتبالی گفت: واقعا اعلام این حکم جای تاسف دارد، مگر من مرتکب چه خلافی شده‌ام که اینگونه حکم داده‌اند و می‌گویند روانخواه از فعالیت فوتبالی محروم شده است؟ همیشه سعی کرده‌ام سالم کار کنم و جالب اینجا است که به دلیل افشای حقایق جریمه و محروم شده‌ام. چرا باید به خاطر این موضوع جریمه شوم و پول بدهم؟ وقتی دیگران در این فوتبال شرط‌بندی یا خلاف های دیگر انجام می‌دهند من چرا باید جریمه شوم؟

وی ادامه داد: زمانی که در لیگ دسته دوم سرمربی نیروی زمینی بودم در خصوص بازیکنان پولی در فوتبال حرف زدم، اینکه بازیکنان زیر 23 سال پول می‌دهند تا اسمشان در لیست تیم‌ها رد شود، حتی در مورد شرط بندی هم حرف زدم و جالب اینجا است که کمیته اخلاق از من مدرک می‌خواهد. در این مورد صحبت کردم تا فوتبال ما پاک شود، مطمئنا اگر هر جا غیر از ایران یک مربی این حرف را بزند، فدراسیون فوتبال و دیگر نهادهای نظارتی این مسائل را پیگیری می‌کنند ولی جالب اینجا است که حالا مرا محروم کرده‌اند.

روانخواه خاطرنشان کرد: به خاطر یک مصاحبه مرا از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده‌اند، آیا من باید به خاطر این مصاحبه پولی را به عنوان جریمه بدهم و سپس ساکت شوم و هیچ صحبتی در مورد ناهنجاری‌ها و مشکلات فوتبال نکنم؟ در مورد زشتی‌های فوتبال صحبت کردم و جالب اینجا است که از من مدرک می‌خواهند و می‌گویند که باید پولی هم به عنوان جریمه به کمیته انضباطی بدهم. فکر می‌کنم دیگران باید در این زمینه قضاوت کنند.

کد خبر: 1069207

وب گردی

وب گردی