توزیع میانگین 500 بسته غذایی در هر مسجد

فرماندار تهران گفت: 2 هزار مسجد در تهران داریم که به طور میانگین هر مسجد تا کنون 500 بسته غذایی تهیه و توزیع کرده است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عیسی فرهادی فرماندار تهران، درباره کمک‌های مؤمنانه در شهر تهران گفت:‌ در شهر تهران مردم برای کمک به نیازمندان سنگ تمام گذاشتند و دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد، هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی در این خصوص انجام دادند.

وی گفت: 2 هزار مسجد در تهران داریم که به طور میانگین از هر مسجد 500 بسته غذایی تهیه و توزیع شده است و مجمع خیرین استان تهران نیز 32 میلیارد و 400 میلیون تومان جمع‌آوری کرده که به بیمارستان و نیازمندان این مبلغ پرداخت شده است.

فرماندار تهران یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا افرادی که با این بیماری و ویروس مواجه هستند، شناسایی و اسامی و آدرس آنها احصا شده است و به این افراد کمک‌هایی خواهد شد که این کمک‌ها در قالب‌های مختلف مادی و معنوی است.

فرهادی گفت: قرارگاه جهادی امام رضا نیز امروز 70 هزار بسته غذایی تهیه و توزیع می‌کند و در کنار این اقدامات روزانه توزیع غذای گرم را برای نیازمندان نیز داریم.

وی گفت: دو سایت سخا (سامانه خیریه و احسان) و همین‌طور سایه برای شناسایی و عدالت در توزیع کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده است و در سایت سایه بیش از هزار خیریه ثبت شده‌اند و با یکدیگر ارتباط گرفته‌اند تا با تجمیع کمک‌‌ها با کیفیت بالاتری خدمات را به نیازمندان برسانند.

فرماندار تهران گفت:‌ تاکنون نیازمندان حاشیه شهر تهران نیز توسط پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند و کمک‌هایی نیز به آنها پرداخت شده است.

فرهادی درباره برگزاری شب قدر گفت: شب گذشته با پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برنامه شب قدر برگزار شد و هیچ گزارشی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی نداشته‌ایم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1069210

وب گردی

وب گردی