۷۰ درصد متقاضیان غرفه‌های میادین میوه و تره بار، افراد حقیقی هستند

بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ۷۰ درصد متقاضیان این دوره واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره بار را افراد حقیقی و ۳۰ درصد را افراد حقوقی تشکیل داده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، واگذاری تعدادی از اماکن عرضه محصولات کشاورزی با توجه به تقویم زراعی مناطق مختلف کشور، پس از اطلاع‌رسانی به تولیدکنندگان واجد شرایط، برگزار می‌شود و ۷۰ درصد متقاضیان این دوره واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره بار را افراد حقیقی و ۳۰ درصد را افراد حقوقی تشکیل داده‌اند.

بر اساس این گزارش، به ترتیب استان‌های همدان، مرکزی، کردستان، سمنان، گلستان و تهران، بیشترین متقاضیان دریافت غرفه را به خود اختصاص دادند و از بین متقاضیان، ۳۲ درصد خواهان دریافت غرفه‌های میوه و ۶۸ درصد خواهان دریافت غرفه‌های محصولات فرنگی هستند.

به منظور حضور هر چه بیشتر باغداران و کشاورزان در میادین میوه و تره بار و حذف هرگونه دلالی و واسطه‌گری احتمالی، هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی فعال در این حوزه با هدف امکان حضور مستقیم تولیدکنندگان محصولات کشاورزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069211

وب گردی

وب گردی