خلیلیان: تا شنبه خبرهای خوبی به تیم‌های ورزشی خواهیم داد/ احتمالا تمرینات تیم‌ها آزاد خواهد شد

سرپرست فدارسیون پزشکی ورزشی گفت: حداکثر تا روز شنبه خبرهای خوبی را به تیم‌ها در مورد احتمال آغاز تمرینات اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهرزاد خلیلیان در مورد اینکه ظاهراً در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفته شده که تیم‌ها تمرینات خود را از سر بگیرند، اظهار داشت: ما جلسات متعددی برگزار می‌کنیم و در این جلسات صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود و در این خصوص هم تا حدود زیادی اعضای ستاد در مورد این مسئله متقاعد شدند زیرا صنوف زیادی درگیر ورزش هستند اما همه چیز باید تصویب رسمی شود و پروتکل‌های تدوین و پیش‌نویس‌های آنها آماده شوند.

وی افزود: همانطور که در گذشته مشاهده کردید فعالیت‌های رشته‌های مختلف ورزشی در شهرهای سفید مجوز گرفت که بیشتر آنها ورزش‌های انفرادی بودند. امشب و فردا نیز قرار است آخرین ابلاغیه‌ها اعلام شود.

سرپرست فدارسیون پزشکی ورزشی در مورد اینکه ظاهراً تمرینات تیم‌ها آزاد شده و این مسئله به زودی اعلام خواهد شد اما شما به خاطر معذوریت‌های شغلی آن را اعلام نمی‌کنید، گفت: به هر حال آنچه مسلم است اینکه تا فردا یا حداکثر روز شنبه خبرهای خوبی در این خصوص به تیم‌ها اعلام خواهد شد و امیدواریم که همه چیز به طور مناسب پیش برود.در هر حال اکنون شاهد کاهش انتشار ویروس کرونا هستیم هرچند متأسفانه در برخی استان‌ها انتشار کرونا اوج گرفته است اما امیدوارم که روز شنبه بهترین اخبار را به اطلاع مردم و تیم‌های ورزشی برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069212

وب گردی

وب گردی