زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان البرز طی جلسه ای به بررسی زمینه های همکاری های تخصصی پرداختند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، در نشست تخصصی بررسی زمینه های همکاری های تخصصی، مصطفی مبلغی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز، حامد ثابت معاون پژوهش و فناوری و داود حبیبی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج، نصراله شمس آذر رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز و اعضای هیأت رئیسه این سازمان حضور داشته به بحث و بررسی پیرامون عملیاتی کردن پیشنهادهای همکاری مشترک پرداختند.

در ابتدای جلسه مبلغی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در حوزه کشاورزی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: وجود رشته های تحصیلی متنوع در دانشکده کشاورزی با حضور اعضای هیات علمی توانمند و همچنین وجود آزمایشگاه های تخصصی پیشرفته و مزرعه آموزشی وتحقیقاتی سبب شده است که این دانشگاه آمادگی لازم را جهت همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان البرز داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برقراری همکاری های لازم، علاوه بر دانشگاه و سازمان نظام مهندسی کشاورزی، استان البرز نیز از منافع اجرایی و عملیاتی آن منتفع شود.

در ادامه جلسه مهندس شمس آذر رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز نیز ضمن تشکر ازبرگزاری جلسه، با برشمردن موقعیت این سازمان، آمادگی خود را جهت همکاری با دانشگاه اعلام کرد.

از مهمترین زمینه های همکاری دو جانبه که در این نشست تخصصی عنوان شد می توان به کشت فراسرزمینی، طرح تحول کشاورزی در دانشگاه، تاسیس مدرسه عالی مهارت کشاورزی و اجرای طرح پویش کار آفرینی اشاره کرد.

همچنین مباحثی نیز در خصوص ایجاد مراکز تحقیقاتی مشترک وبرگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا با ایجاد کارگروه تخصصی و تشکیل جلسات منظم اقدامات لازم جهت اجرایی شدن مصوبات صورت گیرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1069259

وب گردی

وب گردی