دانش‌آموزان تا چه اندازه‌ای به فضای مجازی دسترسی داشتند؟

فراخوان مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی برای آموزش بر خط و شناسایی تجارب زیسته معلمان در این زمینه منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، این پژوهشگاه برای بررسی چگونگی استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی معلمان در نظر دارد، در قالب پرسشنامه‌ای تجارب اخیر معلمان در آموزش با استفاده از فضای مجازی و امکانات جانبی آن را دریافت و پس از بررسی و تحلیل در اختیار سیاستگذاران و دست اندرکاران نهاد آموزش و پرورش کشور قرار دهد‌.

بخش اول این پرسشنامه شامل اطلاعات‌ پایه مرتبط با موقعیت حرفه‌ای معلمان به صورت بسته پاسخ و بخش دوم حاوی اطلاعات‌ مرتبط با روایت تجربه زیسته از تدریس در فضای مجازی به صورت پرسش‌های باز با هدف ایجاد امکان توصیف تجارب و مشکلات معلمان گران قدر تنظیم شده است.

باور ماست تعالی فکری و فرهنگی جامعه حاصل به اشتراک گذاری تجارب اندیشمندان عرصه تعلیم و تربیت است.

مزید امتنان است معلمان با مراجعه به نشانی اینترنتی ذیل و با تکمیل و ارسال پرسشنامه مذکور راهنما و یاریگر جامعه تعلیم و تربیت کشور باشند.

برای مشاهده این پرسشنامه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069267

وب گردی

وب گردی