تجلیل از بازنشستگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زاهدان، با برگزاری مراسمی از تلاش‌های ۳۰ساله کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که به درجه باز‌نشستگی نائل آمدند قدردانی شد.

این مراسم که در تالار کنفرانس علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مدیر دفتر فرهنگ برگزار شد از تعداد ۱۶ نفر از کارکنان این واحد دانشگاهی که در پایان سال ۹۸ به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و لوح سپاس و هدیه نقدی قدردانی شد.

در این مراسم که سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان حضور داشت با بیان سخنانی از تلاش‌های بی شائبه آنان قدردانی کرد و گفت: تلاش کارکنان منشأ تحول در دانشگاه بوده و مدیریت‌ها با کارکنان خدوم و زحمتکش معنا خواهد یافت و اگر گذشت، فداکاری، صداقت و همکاری کارکنان نباشد مدیریت به تنهایی نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه کارکنانی که در این برهه از زمان بازنشست شده‌اند جزء نخستین گروه از کارکنان بودند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان کارش را از یک ساختمان استیجاری شروع کرد و با همه کمبود‌ها و کاستی‌ها کنار آمدند تا اکنون شاهد باشیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های شاخص استان و کشور تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با عنوان اینکه کارکنان بازنشسته جزء خانواده بزرگ دانشگاه هستند از همکاران بازنشسته خواست که بازنشستگی خود را به‌عنوان پایان کار در دانشگاه تلقی نکنند و ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند.

میر پیشنهاد کرد که پیگیر تأسیس کانون بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی در استان باشند.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا در صورت بازنشستگی کارکنان استفاده از امکانات رفاهی و خدماتی و تفریحی برای بازنشستگان و خانواده آنان فراهم باشد.

تکریم بازنشگستان عاملی انگیزشی برای جوانان

حجت‌الاسلام رضا ایمانی‌خواه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز طی سخنانی بیان کرد: تکریم بازنشستگان که به عنوان پیشکسوتان و بزرگان دانشگاه محسوب می‌شوند و منشا خدمات ارزنده و صاحب تجربه هستند برای نیروهای جوان به‌عنوان یک عامل انگیزشی برای ارائه‌ خدمات بهتر به جامعه دانشگاهی خواهد بود.

وی به بیان آیات و روایات از نبی مکرم اسلام مبنی بر تکریم بزرگان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند معنوی و تجربی که چراغ هدایت برای نسل‌های جوان هستند پرداخت و از تلاش‌های صادقانه و خالصانه آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069286

وب گردی

وب گردی