قدردانی از فعالان دانشگاه آزاد اسلامی قم در زمینه مبارزه با کرونا

درهمایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی استان قم ازدانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی فعال درعرصه مبارزه با کرونا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از قم، همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی با حضور بهرام سرمست استاندار، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان،حجت الاسلام محمدباقر ولدان رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،سید علیرضا تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از خانواده های محترم شهدا، خیرین و ائمه جمعه شهرهای استان برگزار و از محمد دخیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی قم و صادق منصوریان به نمایندگی از طرف دانشجویان فعال در عرصه مبارزه با کرونا با اهداء هدایایی قدردانی شد.

در این همایش ابوالفضل مظفری فوق تخصص بیماری های ریوی و مسؤول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت(ع) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سخنانی به بیان گزارشی از عملکرد کادر درمان استان قم در مبارزه با بیماری کرونا از ابتدا تا کنون بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا نیز از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند که به این افراد تکه ای ازفرش قدیمی حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه نمک، هل، تربت تبرک حرم امام رضا(ع) اعطا شد.

همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی با تهیه پنج هزار بسته غذایی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم همراه بود که بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس منحوس کروناتوزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069306

وب گردی

وب گردی