کشف 1927 کیلو  موادمخدر در مرزهای میرجاوه

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 927 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و ورود محموله سنگین مواد افیونی به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکیپ‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با دریافت تجهیزات کامل و اجرای کمین هدفمند به پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه، تمام مسیرهای منتهی را بر قاچاقچیان بستند و سوداگران مرگ که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت مرزبانان در این عملیات، تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: مرزبانان در پاک سازی محل درگیری، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 927 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 597 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم هروئین، 67 کیلوگرم حشیش، 39 کیلوگرم شیشه و 124 کیلوگرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، گفت: مرزداران با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مناطق مرزی و مرزها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069310

وب گردی

وب گردی