اندیشه‌ورزان برای مقابله با کرونا راهکارهای فرصت‌‌ساز ارائه کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت:یکی از وظایف نخبگان جامعه به‌ویژه نخبگان و اندیشه‌ورزان دانشگاهی ارائه راهکاری فرصت‌ساز برای مقابله با کرونا و برون‌رفت از وضعیت فعلی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌عباس که با حضور نخبگان دانشگاهی و مهمان ویژه این جلسه (مدیرکل پدافند غیرعامل استان هرمزگان) برگزار شد با یادآوری تغییر ساختار‌های قدرت در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و... اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بسیاری از پارامترهای پیش‌رو را تغییر داد و علاوه بر اینکه سبک زندگی بشر را دچار چالش کرد، بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی را نیز متوقف و ساختار قدرت را از غرب به شرق سوق داد و ملی‌گرایی را در جوامع زنده کرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد استان هرمزگان افزود:تعطیلی مدارس و دانشگاه فرصتی برای آماده‌سازی زیر‌ساخت‌های آموزش مجازی و جلسات آنلاین شد که در بسیاری از موارد می‌تواند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه بسیار مفید‌تر از حضور فیزیکی در یک جلسه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌عباس تهیه راهکارهای علمی و عملی را در حوزه‌های فناوری و پژوهشی خواستار شد و گفت: یکی از وظایف نخبگان جامعه به‌ویژه نخبگان و اندیشه‌ورزان دانشگاهی، ارائه راهکاری فرصت‌ساز برای برون‌رفت از وضعیت فعلی است که بدون شک می‌شود با فکر و اندیشه بر این شرایط فائق آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت:هرجا که تهدیدی زاییده شود بدون‌شک فرصت‌سازی نیز زایش خواهد کرد، پس هنر نخبگان دانشگاهی تبدیل این تهدیدات به فرصت‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069332

وب گردی

وب گردی