سامانه مدیریت نشر کتاب‌های دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر تدوین، تولید کتب و محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور از راه‌اندازی سامانه مدیریت نشر کتاب‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، مهران فرج‌اللهی درباره اقدامات جدید دانشگاه پیام نور بیان کرد: به‌منظور انجام فرایندهای تدوین کتاب به‌صورت الکترونیکی که منجر به صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، تسریع و نظارت بیشتر و بهتر بر اجرای فرایند انتشار کتاب و نهایتاً افزایش رضایتمندی اعضای علمی دانشگاه خواهد شد، سامانه مدیریت نشر کتاب‌های دانشگاه راه‌اندازی شد.

وی افزود: تمام فرایندهای تدوین کتاب‌ که از این‌ پس به دفتر تدوین ارائه می‌شوند؛ از جمله داوری و ویراستاری علمی از طریق این سامانه انجام خواهد شد و همه مؤلفان و نویسندگان باید ضمن ثبت نام در این سامانه، نسبت به بارگذاری آثار خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر تدوین، تولید کتب و محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه فهرست تمام کتاب‌های منتشر شده دانشگاه از بدو تأسیس تاکنون به تفکیک بخش‌های علمی در این سامانه در دسترس قرار گرفته است، از تمام اعضای علمی درخواست کرد، نظرات و پیشنهادهای خود را در ارتباط با این سامانه و سایر موارد مرتبط با انتشار کتاب، به پست الکترونیکی دفتر تدوین ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069357

وب گردی

وب گردی