کسب عنوان نخست مسابقات «آجر در معماری معاصر» توسط واحد نجف‌­آباد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از کسب رتبه اول این واحد دانشگاهی در نخستین دوره مسابقات ملی آجر در معماری معاصر ایران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، حمید منتظرالقائم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: نخستین دوره مسابقات ملی آجر در معماری معاصر ایران با موضوع انتخاب بهترین آثار معماری آجری ایران در دسته‌های مختلف و با هدف نظر به نقش تاریخی، تمدن‌ساز و هویتی آجر در معماری ایران برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش های معماری، شهرسازی، مرمت و بازسازی، ایده و کانسپت، طراحی و دکوراسیون داخلی و بخش ویژه برگزار شد که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متشکل از حسین مرادی به همراه تیم ساخت و مشاوران شامل حسین محسنی، ملیحه رضایی، مسعود شمس، مریم لطفی، نفیسه شریفی، علی افتاده، محمد لموچی، مرضیه حق شناس، محمدجواد شاه ولایتی در بخش ویژه و مطالعات پیرامون خاک با طرح پاویون تحقیقاتی کوشک دانشجویی موفق به کسب رتبه نخست مشترک شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درباره جزئیات این طرح گفت: پروژه تحقیقاتی و اجرایی کوشک دانشجویی با بررسی اصول مورفولوژیکی و تکنیک‌های معماری سنتی ایران و ادغام آن با فناوری طراحی سازه‌های پوسته‌ای با حمایت مالی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد انجام شده است.

تولید محتوای فنی و نمایش الگوهای معماری محقق شده و نشده و کمک در حد توان به اعتلای فرهنگ معماری آجر از اهداف برگزاری این رویداد ملی عنوان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069406

وب گردی

وب گردی