افتتاح دفتر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایاتِ دانشگاه آزاد شهرکرد

با حضور مدیر کل بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین، دفتر بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، دفتر بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور تورج حاج رحیمیان مدیر کل بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این دفتر حاج رحیمیان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مجموعه پویا و سالمی است که در راستای یک بازرسی و نظارت مؤثر بدست آمده است.

مدیر کل بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم یک مجموعه پویاست و خوشبختانه تاکنون مشکلی در واحدهای این استان مشاهده نشده است. تفویض اختیار به روسای استان ها در خصوص بازرسی و نظارت، چالش ها را برطرف می کند و تلاش ما در منطقه این است که موازی کاری ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: تنها ارگانی که در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت منطقه ای فعالیت می کند، اداره بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات است که چهار مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات، حسابرسی، نظارت و ارزیابی آموزشی و پژوهشی و انتصابات و ارزیابی عملکرد در این اداره ادغام شده است.

حاج رحیمیان در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه بازرسی یک رویکرد علمی، آموزشی و مساله محور است و به دنبال آن هستیم در چارچوب احترام و تکریم و با همکاری مدیران ارشد واحدها امور را در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی به پیش ببریم.

مدیر کل بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: با خرد جمعی و جمع بندی مطلوب، مسائل و مشکلات واحدها و مراکز دانشگاهی در سراسر استان را مرتفع خواهیم کرد.

ادای احترام به پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و بازدید از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه از دیگر برنامه های مدیر کل بازرسی، نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069440

وب گردی

وب گردی