معاون پارلمانی دانشگاه آزاد روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگو و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: روابط عمومی بهترین نماینگر اوضاع سازمانها و منعکس کننده مسایل درونی آن است. (مقام معظم رهبری)

تحولات شگرف و خیره کننده عرصه ارتباطات و رشد چشم گیر فناوری ­های نوین ارتباط جمعی در جهان کنونی، باعث کوچک شدن مکان و کاهش فاصله انسان ها به یکدیگر شده است.

از آنجا که روابط عمومی و کارکردهای آن حائز اهمیت است، لذا اگر مورد حمایت نسل جدید و ساختارهای هوشمند جامعه باشد، یقیناً خواهد توانست عملکرد موفق سازمان را به مردم منعکس نماید.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه جانبه جوامع از طریق اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه امروز ماست.

کارکنان روابط عمومی به عنوان بازوان حرفه ای در حوزه های درون سازمانی و فرا سازمانی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تحقق اهداف در گام دوم انقلاب اسلامی نقش آفرین هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، از تلاش ارزشمند و خدمات مستمر دست اندرکاران سخت کوش و متعهد این عرصه به ویژه کارکنان پرتلاش روابط عمومی و مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون توأم با سربلندی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069453

وب گردی

وب گردی