سرقت مغازه‌های بازار تهران با حفر تونل و تخریب دیوار مغازه‌ها

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری دزدان مغازه‌های بازار تهران که به شیوه حفر تونل و تخریب دیوار دست به سرقت میلیاردی زده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی اسدی از دستگیری دزدان مغازه‌های بازار تهران که به شیوه حفر تونل و تخریب دیوار دست به سرقت میلیاردی زده بودند خبر داد.

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی در تشریح این خبر گفت: چندی قبل تعدادی از کسبه بازار مولوی با مراجعه به کلانتری عنوان کردند مغازه هایشان به شیوه حفر تونل و سوراخ کردن دیوار‌ها هدف سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت‌ها متوجه شدند مغازه‌هایی که هدف سرقت قرار گرفته، مغازه‌های مس فروشی و مس سازی است که ارزش مالی این سرقت‌ها میلیاردی گزارش شده است.

این مقام پلیس ادامه داد: ماموران که احتمال می‌دادند که نگهبانان یا باربر‌های این منطقه در این سرقت‌ها نقش داشته اند مشخصات این افراد را مورد بررسی قرار دادند که پی بردند یکی از باربر‌ها در این منطقه ۵ سال قبل به همین شیوه «حفر و تخریب دیوار» در اهواز دست به سرقت زده است.

رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به سراغ تنها مظنون این پرونده سرقت رفته و جوان ۳۳ ساله را که معروف به طوفان است را دستگیر کردند که متهم ابتدا خود را بیگناه می‌دانست، اما وقتی فیلم دوربین مداربسته پیش روی این سارق سابقه دار قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

سرهنگ اسدی گفت: در فیلم‌های دوربین مداربسته ۲ جوان که صورت شان را پوشانده بودند همراه طوفان دست به سرقت از مغازه‌ها زدند که همین فیلم کافی بود تا طوفان آن‌ها را لو دهد و ماموران در عملیات دیگری ۲ سارق ۲۵ و ۳۰ ساله را دستگیر کردند.

وی در پایان ادامه داد: متهمان به سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومانی از مغازه‌های مس فروشی در بازار تهران اعتراف کردند و در ادامه با دستور مقام قضایی متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069469

وب گردی

وب گردی