مرگ و میر در «استان تهران» به پایین‌ترین میزان از ابتدای شیوع کرونا رسید

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه امروز برای اولین بار از زمان آغاز شیوع کرونا پایین‌ترین میزان مرگ و میر را در استان تهران در 24 ساعت گذشته داشتیم، گفت:باید کما فی السابق حساسیت خود را با رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: در استان تهران کمافی السایق با یک شیب نسبتا ملایم و با نزول آماری مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امروز در مجموع بیمارانی که در بیمارستان‌های استان تهران در بخش عادی و در قالب بیماران جدید بستری شدند بالغ بر 130 بیمار بود و تنها 40 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 162 بیمار نیز ترخیص شده‌اند، گفت: برای اولین بار از زمان آغاز شیوع کرونا و از ابتدای اسفند سال گذشته، امروز پایین ترین میزان مرگ و میر را در استان تهران در 24 ساعت گذشته داشتیم.

زالی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت مردم و پروتکل ها این آمار و تعادل نسبی حفظ شود، ابراز داشت: مقابله با کرونا مانند یک مسابقه فوتبال است و تا دقیقه 90 ادامه دارد و باید خیلی مراقبت کنیم و بدانیم داستان فیصله پیدا نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه کما فی السابق ویروس کرونا در کمین ماست، متذکر شد: این بیماری به عنوان یک بیماری خطرناک و اپیدمیک کما فی السابق در شهر در انتظار یک بی‌احتیاطی، بی مبالاتی و غفلت است و نباید به خاطر تغییر آماری که اتفاق افتاده است فریفته شویم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تأکید کرد: کما فی السابق باید حساسیت خود را با رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069497

وب گردی

وب گردی