نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی واحد تهران جنوب برگزار شد/ تشکیل اتاق فکر برای تصمیم‌گیری بهتر در مسائل پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: این واحد دانشگاهی تلاش کرده است تا در حوزه کارآفرینی، پژوهش، نوآوری و حل مشکلات جامعه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی و آشنایی با اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام، با حضور رامین خواجوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و جمعی از معاونان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.



در این جلسه، خواجوی ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به‌خصوص در لیالی قدر و تسلیت شهادت امام علی (ع) به اساتید حاضر در جلسه، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی اعضای هیئت علمی جدید با برنامه‌ها، سیاست‌ها و قوانین و مقررات دانشگاه دانست و اظهار کرد: این جلسه فرصتی است تا از نقطه نظرات و دیدگاه‌های شما عزیزان بهره بگیریم و با ارائه راهکارهای مناسب در جهت ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه گام برداریم.



وی با اشاره به اینکه واحد تهران جنوب در عرصه‌های مختلف علمی و عقیدتی پیشتاز و پیشرو بوده است افزود: واحد تهران جنوب در چند سال اخیر به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم که دانشگاه‌های کارآفرین با محیط خلاق و نوآور و فرصت‌ساز است، گام برداشته و تلاش کرده تا در حوزه کارآفرینی، پژوهش، نوآوری و حل مشکلات جامعه نقش‌آفرینی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تصریح کرد: در چشم‌انداز جدید، واحد تهران جنوب به عنوان قطب انرژی و مواد و دانشگاه حل مسئله در این حوزه فعالیت می‌کند. بنابراین لازم است بدانیم این واحد دانشگاهی چه سیاستی را دنبال می‌کند و چه انتظاراتی از اعضای هیئت علمی خود دارد.



خواجوی در پایان سخنان خود، افزایش ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان با هدف انجام تحقیقات مفید، تشکیل اتاق‌های فکر برای تصمیم‌گیری بهتر در مسائل مهم پژوهشی در این واحد دانشگاهی را نیز بیان کرد.

در ادامه جلسه، اعضای هیئت علمی و معاونان واحد تهرلن جنوب به تبادل نظر با ریاست واحد پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069566

وب گردی

وب گردی