مشمولان سربازی مشکلی برای شرکت در کنکور ندارند

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل سال 1398 و 1399 می توانند در آزمون های سراسری سال 1399 شرکت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار تقی مهری گفت: همه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها در سال 1398 و 1399فارغ التحصیل شده اند، می توانند در آزمون های سراسری سال 1399 شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم از مهرماه در دانشگاه تحصیل کنند.

سردارمهری گفت: با توجه به اینکه آزمون های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است ،مشمولان و خانواده های آنان هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است.این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت وتحصیل است.

وی گفت: سربازان وظیفه غیر غایب نیزکه هم اکنون در حال خدمت هستند می توانند در آزمون های سراسری شرکت کرده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشان khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069571

وب گردی

وب گردی