خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد خصوصی سازی دو باشگاه سرخابی تهران به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن زمانی عصر امروز یکشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: در سال ۹۷ از باشگاه استعفا کردم و همچنان پای صحبت‌هایم هستم. وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه و تصمیمات هیات مدیره دخالت می‌کرد، اما این دخالت توسط شخص وزیر انجام نمی‌پذیرفت.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال که با رادیو ایران گفتگو می کرد ادامه داد: عده‌ای در وزارت ورزش دوست نداشتند استقلال رنگ آرامش به خود بگیرد. من یک استقلالی واقعی هستم و دوست ندارم ببینم استقلال دچار مشکلات مدیریتی شده باشد. در دورانی که در هیات مدیره استقلال بودم استقلال از نظر تامین منابع مالی و نبود تنش‌ها زبان‌زد بود.

او در رابطه با خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: من در یک برهه مسوولیت مستقیم در واگذاری‌ها را به عهده داشتم و مطمئن هستم این اتفاق به هیچ عنوان نخواهد افتاد. هر وقت دولت از این دو باشگاه دل بکند، خصوصی‌سازی انجام می‌شود. مجلس مجوز واگذاری را صادر کرده است اما دلیل این که چرا این اتفاق نمی‌افتد را باید بررسی کرد. من اگر جای وزیر ورزش بودم تمام تلاشم را برای واگذاری این دو باشگاه انجام می‌دادم.

این عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا احمد سعادتمند در استقلال موفق خواهد شد یا خیر؟ افزود: من به احمد سعادتمند توصیه کردم مدیرعاملی استقلال را نپذیرد و امیدوارم هرچه زودتر کار را به کاردان بسپارد، مدیران استقلالی توانمند زیادی هستند که می‌توانند در حال حاضر به استقلال کمک کنند.

او ادامه داد: مدیرعاملی در توان سعادتمند نیست و امیدوارم هرچه زود تر استعفا دهد. غریب بهترین گزینه مدیرعاملی استقلال است. من ۲۵ نفر را برای مدیرعاملی و ۲۰ نفر را برای عضویت درهیات مدیره مد نظر دارم که در صورت نیاز لیستم را به وزیر پیشنهاد خواهم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069614

وب گردی

وب گردی