حمایت ویژه معاونت علمی از شرکت‌های صادرکننده تجهیزات مقابله با کرونا

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ کشور به صورت قطعی خریدار این محصولات ایرانی هستند، گفت: در این راستا معاونت علمی حمایت ویژه از شرکت‌های صادرکننده این محصولات خواهد داشت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مهدی قلعه‌نوی در جلسه کارگزاران صادراتی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با حضور ۳۰ کارگزار برگزار شد، با تاکید بر حمایت ویژه از صادرات تجهیزات مقابله با کرونا به دیگر کشورها، افزود: دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور شخصا پیگیر توسعه صادرات محصولات و تجهیزات مرتبط با حوزه مقابله با کرونا است.

وی افزود: کرونا فرصت ویژه‌ای برای شرکت‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات مورد نیاز برای درمان و مقابله با کرونا است. زیرا در شرایط فعلی کشورهای توسعه یافته به دنبال تامین نیازهای داخلی خود هستند و این یعنی فرصتی بکر و خوب برای شرکت‌های ایرانی و الان زمانی است که باید از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌ها برای صادرات این محصولات در دنیا بهره ببریم.

قلعه‌نوی با بیان اینکه کشورهای زیادی هستند که در شرایط سخت شیوع کرونا خریدار محصولات ایرانی هستند، یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ کشور به صورت قطعی خریدار این محصولات ایرانی هستند و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایتی ویژه از صادرکنندگان این محصولات به دیگر کشورها می‌کند.

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خطاب به کارگزاران صادراتی، گفت: از شما می‌خواهم در یک تعامل سازنده با هم راه‌ها و نیازهای ارسال و صادرات محصولات مبارزه با بیماری کرونا را به هم و به ما معرفی کنید تا بتوانیم از این فرصت برای توسعه صادرات کشور بهره ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069688

وب گردی

وب گردی