رهبر انقلاب نقشه راه دانشجویان را مشخص کردند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان ضمن توصیه‌هایی به آنان، نقشه راه فعالیت آنها را نیز تبیین کردند.

جواد ملاحت‌جو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان در دیداری که با نمایندگان دانشجویان در سراسر کشور داشتند، توصیه‌ها و نقشه راه را برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی مشخص کردند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب به دانشجویان خودسازی بود. ایشان این مبحث اصلی را لازمه کار تشکیلاتی دانستند و کار تشکیلاتی را زمینه‌ساز عبور از لغزشگاه‌های مختلف کشور عنوان کردند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: دولت جوان کلید واژه ای است که اخیرا جریان‌های مختلف درصدد تفسیر آن به نفع خود بودند که بیانات حضرت آقا و تفسیر آن توسط ایشان باعث شفافیت بیشتر موضوع شد که 《منظور از دولت جوان دولت آماده و پای‌کار و با نشاط بوده》 است. در این زمینه افراد زیادی اقدام به سوء استفاده از این جمله کردند که توضیحات رهبری برای مردم همه چیز را آشکار ساخت.

وی با اشاره به گسترش جبهه انقلاب گفت: یکی دیگر از محور هایی که ایشان فرمودند، بحث گسترش جبهه انقلاب بود. متاسفانه بعضی از گروه‌ها خود را محدود کرده‌اند و اگر در مباحث جزئی اختلاف نظری داشته باشند آن ها را از دایره انقلاب بیرون می‌رانند؛ اما این درست نیست چرا اینکه این اختلاف نظرهاست که باعث پیشرفت، توسعه و رشد کشور می‌شود.

انتهای پیام/
کد خبر: 1069758

وب گردی

وب گردی