اعلام ساعات فعالیت اصناف خوزستان در ۲ روز آینده

سخنگوی ستاد کرونا استان خوزستان، گفت: تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمودند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونا استان خوزستان، امشب در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: استفاده از ماسک برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع الزامی است.

وی با بیان اینکه تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمودند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند، گفت: اصناف ضروری از 9 تا 22 و اصناف غبر ضروری از 9 تا 21 اجازه فعالیت دارند.

نجاتی عنوان کرد: تا پایان عید فطر تمامی آرامستان‌های استان تعطیل و نماز عید فطر نیز در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: راهپیمایی روز قدس نیز برگزار نخواهد شد اما در شهرهای سفید در محل نماز جمعه با قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا فعالیت تمامی ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاهای اجرایی، بانک‌های استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه استانداری خوزستان، از روز پنجشنبه یکم خردادماه لغایت دوشنبه پنجم خرداد ماه تمامی ادارات، شرکت ها و سازمانها ،بانک ها، دستگاههای اجرایی و اصناف استان تعطیل می باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069763

وب گردی

وب گردی