دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود دفاع کرد

نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با کسب معدل کل ۲۰ و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد فلاح‌نژاد، نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که با کسب معدل کل ۲۰ و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.


دستاورد رساله این محقق، مدلسازی و توسعه ترانزیستورهای بدون پیوند (Junction Less ) نانوساختار و چاپ چند مقاله ISI و علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی است. همچنین وی به‌تازگی کتاب‌های هدایت موشک و بهینه‌سازی تصاویر ارسالی از پهپاد به ایستگاه زمینی را ترجمه، تألیف و به چاپ رسانده است.

پیش از این، فلاح‌نژاد در دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نیز با رتبه نخست علمی فارغ‌التحصیل و در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان استعداد درخشان در آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده بود.

وی هم‌اکنون به‌عنوان مدرس گروه مهندسی برق و محقق وابسته در آزمایشگاه تحقیقاتی لایه نازک در دانشکده فنی و مهندسی در حوزه شبیه‌سازی و ساخت افزاره‌هایی چون biofet به تحقیق و پژوهش اشتغال دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069766

وب گردی

وب گردی