آغاز چهارمین فراخوان دوره هشتم برنامه نانومچ

براساس چهارمین فراخوان دوره هشتم برنامه نانومچ، صاحبان طرح‌های نانویی که نمونه اولیه از محصول خود را تولید کرده اند می‌توانند از یک تا بیستم خرداد برای ثبت طرح های خود اقدام کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هشتمین دوره برنامه نانومچ، از مهرماه سال جاری آغاز و تاکنون سه مرحله فراخوان برگزار شده است. مجموعه طرح‌های دریافتی در این سه فراخوان، در دست ارزیابی قرار گرفته و نتایج برخی از آن‌ها، از طریق پرتال به متقاضیان اعلام شده است.

فراخوان سوم که از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ادامه داشت، تحت تأثیر شیوع ویروس کووید-۱۹ قرار گرفت و بسیاری از مخاطبین، با محدودیت‌هایی در دسترسی به اطلاعات و مستندات لازم برای ثبت طرح مواجه شدند.

در همین راستا، نانومچ تصمیم به برگزاری یک مرحله فراخوان جدید گرفته که از ابتدای خردادماه، لغایت بیستم این ماه ادامه خواهد داشت و صاحبان طرح‌های نانویی که نمونه اولیه از محصول خود را تولید نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت طرح خود اقدام کنند.

گفتنی است که طرح‌های دریافتی، از چهار جنبه «معیارهای فنی»، «معیار نو بودن»، «معیار نانویی بودن» و «معیار تجاری» مورد ارزیابی قرار گرفته که البته در صورت احراز شرایط در ارزیابی‌های اولیه و حضور در جلسه مصاحبه حضوری، موارد مرتبط با تعامل و انگیزه تیمی نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

نانومچ، از تمامی تیم‌هایی که به نمونه اولیه بهینه دست یافته و از انگیزه و تمرکز لازم برای توسعه طرح نوآورانه خود برخوردارند، دعوت می‌کند با ثبت طرح در این فراخوان و پذیرش در برنامه، از حمایت‌های در دسترس برای توسعه نمونه اولیه و آمادگی جهت ورود به صنعت و بازار، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069775

وب گردی

وب گردی