شیمیایی‌فروش‌های ناصرخسرو بعد از ماه رمضان جابه‌جا می شوند

به گفته رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، باقی مانده صنف شیمیایی‌فروش‌های خیابان ناصرخسرو پس از ماه رمضان جابه‌جا خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید علی مفاخریان رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، در خصوص آخرین وضعیت انتقال صنوف شیمیایی فروش از خیابان ناصر خسرو، گفت: در طول سال‌های گذشته بخشی از شیمیایی فروش‌ها از خیابان ناصر خسرو به پاساژ کیمیا واقع در محدوده خاوران منتقل شدند.

وی افزود: اما در حال حاضر بخش دیگری از این صنوف خطرساز شامل 27 دفتر اداری، 4 انبار نگهداری مواد شیمیایی و چند واحد تجاری فروش مواد شیمیایی در این خیابان مشغول فعالیت هستند.

رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: مواد شیمیایی از آنجا که بخشی قابل اشتعال و بخشی دیگر ایجاد کننده مشکلات تنفسی بوده و به طور کلی خطرساز محسوب می‌شوند، باید در مناطقی فعال باشند که خطری برای سایر شهروندان ایجاد نکنند.

وی گفت: از این رو با هماهنگی نیروی انتظامی، دادستانی و شهرداری منطقه هماهنگی‌هایی شده تا با پایان ماه مبارک رمضان کار انتقال این صنوف آغاز شود.

مفاخریان در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه مدت زمانی این انتقال به طول خواهد انجامید، گفت: پیش بینی می‌کنیم بین دو ماه تا 75 روز جابجایی طول بکشد، اما به طور قطع کمتر از سه ماه دیگر این خیابان از وجود این صنف پاکسازی خواهد شد.

رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در باره اینکه قرار است جای این صنف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه مشاغلی بگیرد، افزود: مطالعاتی در منطقه 12 انجام گرفته و تا این لحظه قرار است در این واحدهای صنفی، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی انجام پذیرد و به گونه‌ای ادامه همان صنوف کوچه مروی باشد.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1069857

وب گردی

وب گردی