۶۷۰ سارق در طرح رعد۳۵ دستگیر شدند/ برخورد پلیس با احتکارکنندگان خودرو

 به گفته رییس پلیس پایتخت، ۶۷۰ نفر از سارقان خودرو، منزل و کیف قاپان در سی و پنجمین مرحله از طرح رعد دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه نمایشگاه مرحله ۳۵ طرح رعد که صبح امروز در مرکز فرماندهی پلیس تهران بزرگ برگزار شد گفت: بعد از ۲۰ روز کار اطلاعاتی و شناسایی مالخران و قاچاق کالا با همکاری دستگاه قضائی هم ۲۹۱ حکم قضائی تشکیل شد که ۶۷۰ نفر از سارقان، مالخران، کیف قاپان و سارق خودرو منزل دستگیر شدند که در قالب ۲۱ باند خلاف فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در مرحله ۳۵ رعد ۲۱۷۰ قلم وسایل مختلف کشف شد که ۹ و نیم میلیارد تومان ارزش این اقلام است.

رئیس پلیس تهران گفت: ۱۸۲ دستگاه موتور سیکلت و ۱۰۹ خودرو و ۷۳ موتور سیکلت در طرح رعد توقیف شد.

وی گفت: همچنین سه قبصه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد در این طرح کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با تاکید بر برخورد با موتور سیکلت‌های سنگینی که امنیت محور‌های مواصلاتی را با چالش رو به رو می‌کنند گفت: ۳۹ دستگاه موتور سیکلت که موجب تولید صدای ناهنجار می‌شدند توقیف شدند و ۱۳ دستگاه خودرو که اقدام به دور دور می‌کردند نیز توقیف شد.


وی تصریح کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ۳۸ نفر قاچاقچی دستگیر شدند که ۱۴۴ هزار انواع کالا قاچاق از آن‌ها کشف شد که ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد ریال داشت.

رحیمی گفت: ۱۰۸ کیلو مواد مخدر در این طرح کشف شدو این کشفیات ادامه دارد.


برخورد پلیس با احتکارکنندگان خودرو

وی گفت: در بحث برخورد با احتکار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته کشف ۵ پارکینگ و انبار که ۵۴۰ خودرو از محصولات ایران خودرو و سایپا در انبار‌ها احتکار کردند را کشف کردیم.

رحیمی گفت: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد که در این راستا روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر کردیم که ۸۰ میلیارد ریال ارز، از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: در بحث قرص‌های تقویتی ۵ و نیم میلیون عدد قرص که اغلب تاریخ گذشته بود کشف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069863

وب گردی

وب گردی