ایزدی: اسرائیل با افزایش جمعیت فلسطینیان رو به افول رفته است

رئیس مجمع بین الملل اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با درست خواندن عقیده نابودی اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال آینده تأکید کرد که اسرائیل با رشد تند رو‌ها و افزایش جمعیت فلسطینیان رو به افول رفته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، فؤاد ایزدی رئیس مجمع بین الملل اساتید مسلمان دانشگاه‌ها عصر امروز در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با بیان این که در آمریکا جنبش قابل توجهی در مخالفت با رژیم صهیونیستی رشد کرده است، گفت: در محیط‌های دانشجویی جنبش آینده داری صورت گرفت و همین طور از سال‌های گذشته دانشجویان در سراسر جهان روز قدس را گرامی می‌دارند.

رئیس مجمع بین الملل اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در ادامه عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی در مورد فلسطین با پیام‌های دیگر در مورد فلسطین متفاوت است، چون برخی از جریان‌های فلسطینی به سمت سازش و کوتاه آمدن حرکت کرده اند، ولی انقلاب اسلامی م تأکید داشت که تنها راه پیروزی، مقاومت و عدم سازش است.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان امروز رشد پیدا کرده است، ابراز داشت: در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار دو استاد مطرح دانشگاه آمریکا در نقد لابی اسرائیل کتاب علمی دقیقی نوشته اند و داخل کنگره آمریکا نیز برخی جریان‌ها به سمت نقد سیاست‌های رژیم صهیونیستی رفته اند.

ایزدی بیان داشت: البته لابی اسرائیل هنوز هم قوی است و بخش لابی تأثیر گذار است، ولی حرکت‌های مخالفت با رژیم صهیونیستی نیز رو به رشد است و دفاع از اسرائیل و آمریکا رو به افول بوده است و در داخل رژیم صهیونیستی نیز چالش‌های جدی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در مناطق اشغالی، رشد جمعیت فلسطینیان بیشتر از یهودیان اسرائیل است و در محدوده صهیونیست‌ها که در سرزمین‌های اشغالی هستند قشر‌های تند رو‌تر رشد جمعیت شان بالاتر است و جریان‌های دیگر فکری در اسرائیل رشد ضعیفی داشته اند.

رئیس مجمع بین الملل اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با بیان این که به تدریج جمعیت ساکن در سرزمین‌های اشغالی تند رو‌تر می‌شود، گفت: این‌ها در آینده در انتخابات محلی به پیروزی می‌رسند و اتفاقی که می‌افتد این است که منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد و اقشار معتدل‌تر به تدریج سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: مجموع این مسائل به تدریج رژیم صهیونیستی را به سمت محو شدن می‌برد و نکته‌ای که حضرت آقا فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، بخشی از آن به همین مسأله برمی گردد و نوع سیاست‌های حاکم بر اسرائیل موجب می‌شود که حل دعوایشان با فلسطین به عقب بیافتد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران یادآور شد: اسرائیل به سمت نابودی خود حرکت می‌کند و نتیجه آن وضعیت فعلی می‌شود که آمریکا دیگر جایگاه میانجی گری را نخواهد داشت و در نهایت رژیم صهیونیستی رو به نابودی خواهد رفت و از این جهت روز قدس به تدریج به یک جریانی تبدیل می‌شود که دوره سختی که سخنان حق امام راحل و رهبر معظم انقلاب تبدیل به واقعیت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069882

وب گردی

وب گردی