آب‌گرفتگی نداشتیم اما آب‌ماندگی داریم/بارش باران شدید درتهران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری در پی بارش شدید باران در تهران، گفت: با توجه به حجم زیاد بارش در معابر تهران، شاهد آب‌ماندگی هستیم اما آب‌گرفتگی نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر عطایی در تشریح وضعیت شهر تهران در پی بارش شدید باران در شامگاه سه‌شنبه(۳۰ اردیبهشت)، گفت: بارش‌های بهاری معمولا به صورت توده‌های ابری هستند و در زمان کوتاهی بارش زیادی را به همراه دارند. امروز نیز توده ابری از غرب وارد شهر تهران شد و این مناطق را درگیر کرد و پس از حرکت به سمت شرق، از شهر تهران خارج شد.

وی افزود: در زمان کوتاهی حجم زیادی از بارش‌ها را داشتیم بنابراین معابر درگیر آب‌ماندگی می‌شوند یعنی آب از وسط معابر تا به سمت کناره‌ها بیاید شاهد آب‌ماندگی در خیابان‌ها هستیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: این آب‌ماندگی به معنای آب‌گرفتگی در مسیل‌ها و رودها نیست و تنها آب برای رسیدن به نهرهای کنار خیابان با توجه به حجم زیاد بارش، زمان می‌برد.

عطایی گفت: کلیه نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق ۲۲گانه تهران در آماده‌باش کامل هستند تا برای فعالیت‌هایی همچون رفع آب‌ماندگی‌ها و احیاناً انجام فعالیت‌های عمرانی پس از بارش، بتوانند در کمترین زمان ممکن مداخله موثر داشته باشند.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1069883

وب گردی

وب گردی