اروپا قدم های شجاعانه ای در دفاع از فلسطینی ها بردارد

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: دیگر وقت آن است که اروپا به وجدان جهانی گوش فرا داده و قدم‌های شجاعانه‌ای در دفاع از فلسطینی ها در قبال قساوت‌های اسرائیل بردارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه شنبه) در آستانه روز جهانی قدس در توئیتی درباره فلسطین و عملکرد اروپا در قبال قضیه فلسطین نوشت: اروپا به وجدان جهانی گوش فرا داده و قدم‌های شجاعانه‌ای در دفاع از فلسطینیان در قبال قساوت‌های اسرائیل بردارد.

در این توئیت آمده است: «از زمان تاسیس غیرمشروع رژیم صهیونیستی، اروپا اقدام به نادیده گیری فلسطینی ها کرده و هزینه‌های دردناکی بر آن ها تحمیل کرد. دیگر وقت آن است که اروپا به وجدان جهانی گوش فرا داده و قدم‌های شجاعانه‌ای در دفاع از فلسطینی ها در قبال قساوت‌های اسرائیل بردارد.»

به گزارش فارس، وزارت خارجه ایران امروز همچنین در توئیتی دیگر درباره فلسطین نوشته بود: «برای ۷ دهه جامعه جهانی در حل مسئله فلسطین ناموفق بوده، چرا که طرحهای پیشنهادی با حقایق و ریشه های تاریخی مسئله همخوانی نداشته اند. جمهوری اسلامی ایران بر این عقیده است که این فقط فلسطینی ها هستند که میتوانند و باید برای فلسطین تصمیم بگیرند حال چه مسلمان باشند چه مسیحی و چه یهودی.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1069892

وب گردی

وب گردی