۱۹ هزار ثبت‌نام جدید در آزمون سراسری/ امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام‌

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام‌‌ آزمون سراسری در آزمون سراسری گفت: تا کنون ۱۹ هزار ثبت‌نام جدید‌در سایت سازمان سنجش‌ به ثبت‌ رسیده است.

فاطمه‌زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری‌ آزمون سراسری اظهار کرد: توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً در مرحله اول ( از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه )یا مرحله دوم ( از ۱۲ تا ۱۵ اسفند ماه) در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده بودند، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان کنکور سراسری از یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، داوطلبان تا پایان ساعت‌۲۴ امشب چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نام اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی‌ سازمام سنجش آموزش کشور‌گفت: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری نشده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت‌۲۴‌ امشب ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی‌ در پایان با اشاره به جزئیات ثبت‌نام‌ داوطلبان در آزمون سراسری خاطرنشان کرد: تا کنون‌۱۹ هزار و ۳۴‌ داوطلب در سومین دوره تمدید مهلت کنکور ثبت‌نام‌ کرده‌اند. مجموعا یک میلیون و ۳۷۶‌هزار و ۵۲۷ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1069915

وب گردی

وب گردی