LG Stylo 6 معرفی شد

شرکت کره‌ای ال‌جی مدل جدید از سری مقرون به صرفه LG Stylo 6 را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز ، اگرچه تلفن های سری ال جی استایلو در کشور ما شناخته شده نیستند؛ اما یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های ارائه شده توسط اپراتورها به ویژه در ایالات متحده هستند. مدل جدید این سری LG Stylo 6. نام دارد که در اینجا به مشخصات و قیمت آن می پردازیم.

ویژگی ها و قیمت LG Stylo 6

صفحه نمایش 6.8 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن HD است ، در حالی که این مدل از Helio P35 شرکت MediaTek تغذیه می شود ال جی جزئیات بیشتری از این پردازنده ارائه نداده است. این دستگاه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در صورت کافی نبودن حافظه در نظر گرفته شده، کاربر می تواند آنرا با استفاده از کارت حافظه تا 2 ترابایت افزایش دهد.

این گوشی که مشابه مدل‌های قبلی این سری از قلم پشتیبانی می‌کند، دارای سه دوربین عقب است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده گسترده و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه است.

این مدل با دارا بودن دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلویی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود.

قیمت ال جی استایلو 6 حدود 220 دلار تعیین شده است ، اما می توان برای مدت کوتاهی آنرا 188 دلار خریداری کرد. این تلفن توسط Boost Mobile جهت فروش ارائه شده است و مشخص نیست چه زمانی برای عموم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069941

وب گردی

وب گردی