سلطانی‌فر در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و ‌معلولین/ حضور بر سر مزار شهید گمنام

وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بر سر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و از مجموعه ورزشی متعلق به این فدراسیون هم بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر پس از زیارت مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس سارمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت رشته‌های مختلف این فدراسیون قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان از بخش‌ها و سالن های مختلف مجموعه ورزشی جانبازان ‌‌معلولین هم دیدن کرد.

در جریان این بازدید سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کاملی از وضعیت فدراسیون و برنامه های آینده این فدراسیون بویژه برنامه‌های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیکی ارائه داد.

مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان نیز که در این جلسه حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارایه داد.

سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار، دکتر سلطانی فر را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070044

وب گردی

وب گردی