تضعیف بنیان خانواده، با بازی خواب و بیدارِ جریان غرب‌گرا

  جریان‌های مشکوکی در کشور، به دنبال باز تعریف جدید از مفهوم و ساختار خانواده تحت عنوان "دگرباشی" هستند که زنگ خطری جدی برای متصدیان فرهنگی محسوب می‌شود.

گروه دانشگاه ایسکانیوز، شایان دنیادیده: 《هر کس از امت من عمل قوم لوط را مرتکب شود و بدون توبه از دنیا برود پس در قبرش بیش از سه روز نمی ماند تا این که زمین او را فرو می برد و به جایی که قوم لوط هستند و هلاک گردیده اند ملحق می‌کند.》

«هرگاه کسی لواط کند عرش خدا به لرزه در‌آید و خداوند او را لعنت و غضب فرموده و جهنم را برایش آماده می‌کند و ملوط (مفعول) را در کنار جهنم نگه می‌دارند تا خلایق از حساب فارغ شوند، پس او را در جهنم می اندازند و در طبقات دوزخ همیشه معذب خواهد بود».

مطالب بالا بخش کوچک و ناچیزی از احادیث ائمه(ع) و تعابیر دین مبین اسلام در مورد عمل نکوهیده لواط یا «همجنس گرایی» است؛ سالیان متمادی است که کشورهای غربی با کنار گذاشتن مفهوم خانواده، سعی در باز تعریف جدیدی از این مفهوم در جوامع بشری دارند. بی بند و باری جنسی در جوامع غربی از اوایل دوران نوجوانی، سبب شده با گذشت چندین سال و رسیدن به سنین بالاتر، به تدریج تمایل به رابطه جنسی طبیعی میان جنس مذکر و مونث تبدیل به یک عادت شده و کمرنگ شود.

این موضوع زمینه را برای ظهور و بروز انحرافات جنسی از قبیل گرایش به جنس موافق، گرایش به رابطه با حیوان و حتی گرایش به رابطه جنسی با اجساد مردگان (Necrophilia) فراهم کند.

بحران جنسی که امروز کشورهای غربی با آن مواجه شده‌اند، نمودی از تغییر نگرش فکری نسبت به بنیان خانواده و آزادی جنسی بدون قاعده و چارچوبی است که فردی غربی از ابتدای سنین نوجوانی و رسیدن به بلوغ جنسی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

در آمریکا سالانه ۳۲۱ تا ۵۰۰ نفر قربانی تجاوز و حمله جنسی می‌شوند. براساس گزارش شبکه ملی مبارزه با تجاوز جنسی در آمریکا، ۳۲۱ هزار نفر در سال از سن ۱۲ سالگی به بالا به طور متوسط در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، همچنین افشاگری‌های گاه و بی گاه درباره رابطه جنسی سیاستمداران غربی، تنها بخش کوچکی از حال ناخوشایند وضعیت فرهنگی و اخلاقی در کشورهای غربی است.

سردمداران این کشورها امروزه به دنبال این هستند تا از طریق فعالیت رسانه‌ای و بمباران اطلاعاتی، نسخه‌های غربی را برای تغییر نگرش جامعه و وضعیت فرهنگی کشورهای خاورمیانه به ویژه ایران تجویز کنند.

تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نشان می‌دهد که دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی و هدف قرار دادن بنیان‌های خانواده از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اما طی چندسال گذشته، جریان غرب گرا و لیبرال فعال در داخل کشور سعی کرده‌ است در موقعیت‌های زمانی مختلف، روند جایگزینی فرهنگ غربی به جای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را به شکل عیان و پنهان نهادینه کند.

به زعم این جریان، تنها راه نجات و توسعه کشور از لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، پیروی تمام و کمال از نسخه‌های غربی است. به همین دلیل در برهه‌های مختلف سعی کرده‌اند مسائل فرهنگی مانند حجاب بانوان را دستاویزی برای رسیدن به قدرت و مدیریت افکار عمومی قرار دهند. تجربه سال‌های اخیر نشان می‌دهد که سرمداران این جریان به هر نحوی به دنبال عادی سازی فرهنگ غربی در ارکان جامعه هستند.

نمونه آخر این موضوع، پیام تبریک شهیندخت مولاوردی مشاور رئیس جمهور به مناسبت روزجهانی خانواده است که واکنش‌های زیادی را در پی داشت؛ 15 مه روز جهانی خانواده مقدمه‌ای شد که شهیندخت ملاوردی مشاور حسن روحانی با اعلام تغییر ساختار خانواده، عکسی با دونماد هم جنس بازی را به عنوان ساختارهای متفاوت خانواده منتشر کند. مولاوردی پس از حذف این پست نوشت «این پیام را در خواب و بیداری و بدون توجه به محتوای آن منتشر کرده و به محض اطلاع حذفش کردم!».

فارغ از توجیه عجیب خانم مولاوری، باید گفت که انتشار تصویر و فوروارد کردن مطلبی از کانالی به کانال دیگر، موضوعی نیست که ارتباطی با خواب و بیداری داشته باشد و نیازمند هوشیاری نسبتا بالایی است؛ همچنین اشاره این پست به مفهوم «تغییر ساختار خانواده» آن هم مصادف با ایام روز جهانی مبارزه با همجنس بازی ستیزی، ماجرا را بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد.

البته از سابقه وی نیز نباید غافل شد؛ مولاوردی سوابقی همچون دفاع از دختران خیابان انقلاب که به کشف حجاب می‌پرداختند و لایک یکی از پست‌های مسیح علینژاد را در کارنامه خود دارد که دست بر قضا ماجرای خواب و بیداری خانم مشاور را تعجب برانگیز تر می‌کند.

پس از این موضوع، صفحه توئیتری صدای اصلاحات نیز با انتشار پستی وقیحانه، بازتعریف جدیدی از خانواده را ارائه داد.

نکته جالب این است که تمامی این اتفاقات، در زمانی رخ می‌دهد که صفحه اینستاگرام بخش فارسی bbc، اقدام به انتشار پستی به مناسبت روز جهانی مبارزه با دگرباشی می‌کند؛ در این پست، bbc فارسی با جوان 20 ساله همجنس باز افغانستانی به گفت و گو می‌پردازد.

کنارهم قرار گرفتن اتفاقات اخیر نشا‌ن‌ می‌دهد که جریانات مرموزی در داخل کشور، به دنبال عادی سازی تعریف جدید کشورهای غربی از مفهوم خانواده تحت عنوان "دگرباشی" هستند. به بیان دیگر تکه‌های پازل نرمالیزاسیون لواط و دگرباشی با اتفاقات اخیر درحال تکمیل شدن است. این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان و متصدیان فرهنگی کشور باشد و لذا هوشیاری بیشتر آن‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070073

وب گردی

وب گردی